ΠΕΡΙ  ΟΡΓΟΝΗΣ

 

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

 

Η ΟΡΓΟΝΗ ή Ελληνικότερον ηγνωστόν ως ' ΓΟΡΓΟΝΕΙΟΝ ή υπερίνα ή  πράνα ή κοσμική ενέργεια ή ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΔΕΝΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ είναι η άυλη ΟΥΣΙΑ (περί του όρου ΟΥΣΙΑ έχει αναφερθεί ο Αγιος Νικόδημος Ο Αγιορείτης) που έψαχναν οι ΕΣ-ΕΣ (μηυμένα τάγματα στην μαύρη αδελφότητα των νεφελίμ μπαχωμέχ - δες ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΝΩΧ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ - ή για τους λοιπούς θνητούς η περιβόητη στοά της ΘΟΥΛΗΣ . Άλλως :  ΝΑΖΙ) σε διάφορες περιοχές του πλανήτη και ειδικά στην Ελλάδα.  

 

 Oι  νεφελίμ στην Ορθοδοξία ονομάζονται ‘είδωλα’  καθότι τα πλάσματα αυτά έχουν την  ικανότητα να αλλάζουν μορφή και να μετασχηματίζονται σε ότι σκεφθούν. Οι γνωστές ‘σκεπτομορφές’. Επίσης μπορούν να υλοποιούνται και να  απουλοποιούνται. Να μεταβαίνουν δηλαδή από την αραιοτέρα (πνευματική) κατάσταση σε αυτή της πυκνοτέρας (ύλη).  Υ –> Λ -> Η . Από μόνη της η  λέξη μας περιγράφει τη σημασία της.  Υ είναι η πνευματική κατάσταση. Το ‘δισκοπότηρο , θωρώ. Όχι βέβαια το ΆΓΙΟ. Γιατί όπως διαβάζουμε στο βιβλίο του προφήτη ΕΝΩΧ (Π.Διαθήκη) οι νεφελήμ προέκυψαν από την συνουσία των ΕΛΟΧΗΜ (ΕΛ + ΟΧΗΜα = η υλοποίηση ήταν το ‘όχημα’ αυτών που εκδήλωσαν (Ε) το (Λ) τΤο ‘Λ’ σαν ιδεόγραμμα δείχνει τη διφυή κατάσταση.  Νους και ψυχή για τον άνθρωπο. Υλη και πνεύμα για τις λοιπές οντότητες. ) με θνητές γυναίκες. Οσον αφορά το ιδεόγραμμα ‘Η’ , από μόνο του φανερώνει την ΗΤΤΑ της οντότητας που θα επιχειρήσει.. 

Είναι τα διιστάμενα ή   διεστώτα , όπως ονομάζονται στην Ορθοδοξία. Δηλαδή ο αποχωρισμός του ΑΔΑΜ (νου) από την ΕΥΑ (ψυχή). Είναι το σημείο του σταυρού (που δείχνει την ισορροπία την εκ ΘΕΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙΣΑ) το οποίο έγινε διιστάμενο (κάθετος άξων) με πρωτοβουλία του ιδίου του όντος, στο οποίο Ο ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ εκχώρησε το δικαίωμα του ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΥ.

 Ας προσέξουμε εδώ ότι στο πρώτο επίπεδο της Ελληνικής νοηματικής, το ΚΡΑΔΑΣΜΙΚΟ, η λέξη ‘ΥΛΗ’, ηχεί το ίδιο ανα-γιγνοσκόμενη και αντίστροφα. ΗΛΥ.  Ας θυμηθούμε τα ΗΛΙΣΙΑ ΠΕΔΙΑ… (= Η ΛΥΣΗ + Α = η λύση άνθρωπέ μου… δηλαδή ο θάνατός σου θα σου δώσει την απάντηση της εδώ στη γη παρουσίας  σου … Σαρκασμός των Ελοχήμ που ‘έδωσαν’ την Ελληνική νοηματική στους κατώτερους πνευματικά ανθρώπους.. ). Η -> Λ -> Υ . Τι σημαίνει αυτό ?

 

 Την μεταμόρφωση του όντος από την υλική στην πνευματική μορφή.  Ας θυμηθούμε την μεγάλη εορτή της Ορθοδοξίας. ΤΗΝ ΜΕΤΑ-ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, στο όρος Θαβώρ. Γιατί άλλωστε να ήθελε Ο Κύριος να δουν οι άνθρωποι αυτή τη διαδικασία ?  Ο κος Γεράσιμος ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ  ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΑ Βιβλία ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 'Ε', ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ...   ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΘΟΥΝ TA BIBλία  TOY,  ειδικά ‘η διαθήκη του Προμηθέα’  .

 

Τα ' ΚΥΚΛΟΤΡΟΝ ' ήταν τεράστια ΚΟΙΛΑ κάτοπτρα , που συνέλλεγαν αυτή την καθαρή ενέργεια από τα άστρα.   Ο κεραυνός του ΔΙΑ από τέτοιο  μηχανισμό ή  ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ μηχανισμών αντλούσε την ισχύ του.  Το σύμβολο του ΚΕΡΑΥΝΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑ , το 6ο γράμμα της Ελληνικής διαλεκτικής, ήταν το σύμβολο του κεραυνού (δηλαδή το 'S' παραποιημένο σε σφηνοειδή γραφή) ... 

 

 ΚΥΚΛΟΤΡΟΝ  =   ΚΥΚΛΟς Των ΡΟώΝ 

 

                            

* ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΡΓΟΝΗ, ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ και εξετάζουμε, ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΦΕΥΡΕ (τηλεφωνία, RADAR, ηλεκτρικές πηγές ενέργειας, στεγνωτήρες μαλλιών κλπ). Η συνύπαρξη φυσικών και τεχνιτών ακτινοβολιών, φυσικά είναι πλέον επιβαρυντική για την ανθρώπινη υγεία.

 

 

 

  Πειραματικός Καταγραφέας Εναέριων Ακτινοβολιών (Οργόνης)  

Εφεύρεσή μας κατοχυρωμένη με 4 διπλώματα ευρεσιτεχνίας .   Με το σύστημα αυτό διεξάγουμε τις έρευνές μας όσον αφορά τον εντοπισμό Οργόνης

 

 

Σήμερα προσπαθούν να ξαναφθάσουν σε αυτή την τεχνολογία με την κατασκευή τεράστιων επιταχυντών σωματιδίων.  Οπως το περιβόητο CERN.  Αλλά αντί να λαμβάνουν δωρεάν ενέργεια από τα άστρα,  καταναλώνουν τεράστια ποσά ενέργεια από τους φυσικούς πόρους του πλανήτη γαία.  Κάποια ψήγματα της τεχνολογίας αυτής μέσω του Προμηθέα, μεταδόθηκαν με τα ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ σε κάποιους ανθρώπους.    Ο Ελληνικής καταγωγής ΝΙΚΟΛΑ ΤΕΣΛΑ ήταν ένας εξ’ αυτών.

 

Πολλά τέτοια σημεία ύπαρξης περιοχών Γοργονίου - υπερινών - πράνα- οργόνης κλπ έχει αποκαλύψει στο βιβλίο του 'Ζούν ανάμεσά μας' ο συγγραφέας Δ.Λιακόπουλος.  Ενα συνταρακτικό σύγγραμα που αξίζει να διαβάσει κανείς.  Η ενέργεια αυτή έρχεται από άλλα αστρικά συστήματα σαν υπερ -ίνες , είναι αόρατη αλλά ορατή για τους νεφελήμ - θεούς που καταδυναστεύουν τον πλανήτη για δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια προ Χριστού. κάθε δέσμη υπερ- ινών που προέρχεται από άστρα την ονομάζουν 'ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ' και προσπαθούν να τον αποδώσουν στους ανθρώπους σαν κάποιο γνωστό σχήμα της εποχής. Ζώο , θρύλο, ήρωα κλπ... 

 

Από την ενέργεια αυτή λειτουργούν τα πάντα στον πλανήτη για χιλιάδες χρόνια.  Φυσικά όλα αυτά οι θεοί - νεφελήμ τα έχουν επτασφράγιστα μυστικά τους. Οι άνθρωποι δεν έπρεπε να μάθουν για αυτή την τεράστια δύναμη, να την τιθασεύσουν και να τη χρησιμοποιήσουν εναντίον τους.. Αλλά ο Προμηθέας νεφελήμ (τιτάνας = Τί ήταν ?) φαίνεται ότι την κάνει γνωστή στους ανθρώπους και διασώζει το γένος των ανθρώπων από τη μανία του νεφελήμ Δία, που δεν θέλει με τίποτα οι άνθρωποι να μάθουν το μυστικό...  Το ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝ-ΔΩΡΑΣ, είναι οι σημερινές τεχνολογίες του ηλεκτρισμού κλπ, οι οποίες αν και φαινομενικά δώρα, ουσιαστικά είναι ρυπογόνες και καταστροφικές και θα καταστρέψουν τον πλανήτη.

 

Μερικά στοιχεία για τις απίστευτες αυτές  τεχνολογίες περιγράφω και αποκρυπτογραφώ εδώ.

 

Την ενέργεια αυτή την συνέλλεγαν με ειδικούς συλλέκτες σε εργοστάσια μετατροπής ενέργειας , το οποία είναι τεράστιοι ορεινοί όγκοι συνήθως  (ο βράχος των ορέων , που για μας είναι μια απλή πέτρα στην ουσία είναι κρυσταλλικής δομής. Ο ΛΑΣ ή ΛΑΑΣ στα δωρικά...  Για το λόγο αυτό ο ΟΡΦΕΑΣ ονομάζει τους κρυστάλλους ΛΙΘΟΥΣ κια συγγράφει τα περίφημα 'ΛΙΘΙΚΑ' που αν κάποιος τα αποκρυπτογραφήσει θα φθάσει στη ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ή ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ή ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΔΕΝΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΟ του Τόμας Μπίρντεν.  )

 

Χρησιμοποιούν δεξαμενή ύδατος (το ύδωρ έχει ΜΝΗΜΗ και δεν είναι απλή ουσία. Αλλωστε με αυτο ΣΥΝ -τελείται η ΑΝΑ - βάθμιση του πνεύματος σε ΘΕΙΚΗ ΟΥΣΙΑ, με την βάπτιση των χριστιανών αλλά και άλλων θρησκειών. Είναι τα ΠΤΩΤΙΚΑ (ενεργειακά) ΥΔΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΝΕΣΗΣ ) για ναμεταφέρουν τη ΘΕΤΙΚΗ ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ και άλλη δεξαμενή ύδατος για να μεταφέρουν την ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. Εκεί που μεταφέρεται η αρνητική κοσμική ενέργεια, στο νερό, πεθαίνουν τα πάντα και δημιουργείται ΝΕΚΡΑ ΘΑΛΛΑΣΑ.... (σας λέει τίποτα το όνομα? περιοχή Ισραήλ...) .

 

Oι νεφελημ του ΔΙΑ ήταν ΑΝΘΡΩΠΌΜΟΡΦΟΙ. Μετασχηματιζόντουσαν δηλαδή για να κοροιδεύουν τους ανθρώπους και να τους λατρεύουν σαν θεούς. 'ΜΗ ΣΥ-ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΣΘΕ ΤΩ ΑΙΩΝΙ ΤΟΥΤΟ..'  Είχε Πει Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.  Αυτή είναι η θεωρεία των λεγόμενων 'ΣΚΕΠΤΟΜΟΡΦΩΝ'.    ΒΡΑΧΟΜΟΡΦΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΠΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΓΟΡΓΟΝΙΟ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΑΝ ΤΗΝ  ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ...  ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΑΝ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ  ΚΑΙ ΟΙ  υποτιθέμενοι 'θεοι' νεφελήμ ?  

Λεπτομέρειες υπάρχουν στο ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΝΩΧ και την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. Οι λεγόμενοι 'αγγελοι της ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ' , είναι οι 201 ΕΛΟΧΗΜ που συνουσιάσθηκαν με τις θνητές και γέννησαν τους νεφελήμ. ΑΥΤΟΙ όλοι έχουν εγκλεισθεί στο κέντρο της γης. Στα ΤΑΡΤΑΡΑ δηλαδή.  Οπως μέσα στον ορεινό όγκο Κ-2 του Νεπάλ , έχει εγκλεισθεί με άλλους 4 'θεούς' , δηλαδή νεφελήμ ( οι ολύμπιοι θεοί) και ο ΔΙΑΣ διότι δεν δέχθηκε να αφήσει την εξουσία του πλανήτη στους ανθρώπους μετά την  τιτανομαχία...  (Δ.Λιακόπουλου  'Ζούν ανάμεσά μας'). Τώρα για το που υπάρχουν οι λοιποί 7 Ολύμπιοι θεοί ..παίζεται.

Αν 'αποκωδικοποιήσουμε' τον ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ , τη γνωστή κινηματογραφική ταινία του ιερού ξύλου (ΗΟLYWOOD) η Αθηνά και ο Απόλλων είναι οι 2 πρίγκιπες που οδεύουν προς τη γη ...  Λέτε να ηγηθούν των 144.000 ΑΜΝΩΝ που κατά την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ του Ιωάννου θα μαρτυρήσουν στο όνομα Του Κυρίου? 

 

 

Η παραπάνω εικόνα δείχνει μιά γιγάντια ανθρωπόμορφη φυσιογνωμία. Κάπου στην Καστοριά.  Ας προσεχθεί η ενέργεια που κατευθύνεται (μέσα στο δεξιό   κύκλο) στην κεφαλή του  (στο νού)  του όντος.  Η έστω αυτή αμυδρή εικόνα της ενεργειακής στήλης , έγινε δυνατή με την προσθήκη CONTRAST   στην ηλεκτρονική φωτογραφία. Η επεξεργασία έγινε με το λογισμικό  MS POWER POINT , χωρίς καμία άλλη προσθήκη στην εικόνα.  Θεωρώ ότι είναι κάποια  ενεργειακή υπερίνα , από άλλο άστρο ερχόμενη.  Aυτό πιστεύω ότι αποδεικνύεται και από την ταύτιση κάποιων σημείων τα οποία ο συνάδελφος και ερευνητής κος Καλογεράκης στα βιβλία του μας δείχνει σαν σημεία συγκέντρωσης υπερινών, πάνω στα οποία υπήρχαν αρχαίες πόλεις. Αλλά στα σημεία αυτά  έχω

καταγράψει ιδιαίτερες και σημαντικές ΒΡΑΧΟΜΟΡΦΕΣ,  όπως αυτή του ήρωα ΚΑΣΤΟΡΑ στο ... ΚΑΣΤΟΡΙ Πελοποννήσου. 

 

 

Στην φωτογραφία κάτω παρουσιάζω την ενεργειακή περιοχή ΠΑΡΝ ΗΣΟΥ (Παρνασού) - ΑΘΗΝΑΙΟΥ (σημερινά ΓΙΑΛΤΡΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) - ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ. Υπάρχουν συγκεκριμένες βραχομορφές προσώπων με προσανατολισμό σε συγκεκριμένους αστερισμούς. ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΟΥΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ.

 

 

 

 ΕΧΟΝΤΑΣ  ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΟΡΓΑΝΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΡΩΝΑ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (ΜΙΣΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, Ο ΜΕΓΑΣ ΑΡΩΝ,  ΕΝΩ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΗΣ ΕΦ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ, ΚΥΠΡΙΟ ΓΙΩΡΓΟ ΧΙΜΩΝΙΔΗ) ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ  ΑΦΘΟΝΟ ΓΟΡΓΟΝΙΟ. ΕΧΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΩΤΟΓΟΝΕΣ ... ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥΣ …

www.geoment.e-e-de.gr\geoenergia.htm    ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ…  ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ  υπάρχουν κάποιες αναφορές στο  www.geoment.e-e-de.gr\kiprosejisoropites.htm    ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ...  ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ... ΤΟ ‘ΠΡΑΝΑ’ ΤΩΝ ΒΟΥΔΙΣΤΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑΥΤΟΣΙΜΗ ΕΝΝΟΙΑ ΜΕ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ. ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΝΗ ΠΕΜΠΤΗ ΟΥΣΙΑ, ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ  ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ.

 Ο 'ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΗΣ' ΤΟΥ ΓΟΡΓΟΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΓΕΝΗΣ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΣ ΟΓΚΟΣ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΔΑΚΤΥΛΟΥ...   ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ  ΚΑΤΟΠΤΡΟ - ΣΥΛΛΕΚΤΗΣ ...     ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣΑΓΡΑΣ’ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΤΟΥ ΓΟΡΓΟΝΙΟΥ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ..’ΠΑΝ’.  ΠΑΝ +  ΑΓΡΑ =  ΠΑΝΑΓΡΑ. ΕΤΣΙ ΛΕΓΕΤΑΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΥΝΕΙΑ…  Είχα αρχίσει να δημοσιεύω κάποια στοιχεία από τις έρευνές μου  ()   , και στη συνέχεια, 2 χρόνια μετά ο Δ. ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΕ ΤΟΝ ΤΌΜΟ 12 ΤΟΥ

ΖΟΎΝ ΑΝΆΜΕΣΆ Μας, στον οποίο περιέχονται πάμπολα στοιχεία για τις αναφερόμενες ως ‘ΥΠΕΡΙΝΕΣ’ ( ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΩΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΠΕΡΙΝΑΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥΣ..), δηλαδή το ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ, ή ΟΡΓΌΝΗ ή ΠΡΑΝΑ ή ΘΕΤΙΚΗ και ΑΡΝΗΤΙΚΗ κοσμική ενέργεια ή ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΤΟΙΧΟς για κάποιους άλλους, που βέβαια δεν μελέτησαν την αρχαία Ελληνική ιστορία, το Ναζισμό και το βουδισμό. Ολα αυτά τα σημεία συγκέντρωσης - ανάκλασης κλπ της αόρατης ενέργειας και όχι μόνο , φαίνεται ότι εσημαίνοντο με τρομακτικές βραχομορφές, ώστε να απωθούν τους φοβισμένους δούλους - ανθρώπους.  Μέχρι που ο ΤΙΤΑΝΑΣ ( ΤΙΤΑΝ = ΤΙ + (Η)ΤΑΝ = οι νεφελήμ. Λογοπαίγνιο εις βάρος των αφελών τότε  ανθρώπων...) ΠΡΟ ΜΗ ΘΕΑΣ (αυτός που πρότερον δεν ήταν γοργός σαν αστραπή, δηλαδή νεφελήμ... εκ του θεάω - θεώ = κινούμαι αστραπιαία , γοργά, εξ ου και η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ονομασία ΓΟΡΓΟΙ ΝΟΕΣ = ΓΟΡΓΟΝΟΥΣ = ΓΟΡΓΟΝΙΟΝ , για τους νεφελήμ ή εγρήγορους).

 

  

 

  Τεράστια βραχομορφή μέσα στη θάλασσα. Περιοχή ΚΙΡΥΝΘΟΣ (= ΕΚΕΙ ΡΕΕΙ Ο ΑΝΘΟΣ) Β. ΕΥΒΟΙΑ. Παριστά τεραστίων διαστάσεων ανθρωπόμορφο πλάσμα που φέρει κράνος (κόκκινος κύκλος) και κρατά στο χέρι του κάτι λευκό σαν φαλό (πράσινος κύκλος) .

 

Αλλη μια βραχομορφή  υπάρχει στην κορυφή του ΕΡΥΜΑΝΘΟΥ όρους. Γνωστό από τη μυθολογία για το ότι εκεί ζούσε ο ΕΡΥΜΑΝΘΟΣ ΚΑΠΡΟΣ, ένα τεράστιο αγριογούρουνο που σκότωνε κόσμο και κατέστρεφε τα πάντα στο πέρασμά του.   Φυσικά δεν ήταν ένα αγριογούρουνο που φοβόντουσαν τόσοι άνθρωποι. Ηταν ολόκληρη φυλή από γουρουνοκέφαλα ανθρωπόμορφα πλάσματα. Τα γνωστά και ως ΟΡΓΚ.  Αυτά εξόντωσε ο ΗΡΑΚΛΗΣ. ΕΡΥΜΑΝΘΟΣ. ΕΡΥ = ΡΕΥ = ΡΕΕΙ + Μ + ΑΝΘΟΣ.   Εκεί που ρέει (πνεύματα) ο ανθός των 'Μ'. Οπου 'Μ' το σύμβολο των πνευμάτων (νεφελίΜ, ελοχίΜ, κλπ) .    Δεστε και την παραπάνω εικόνα. ΚΙΡΥΝΘΟΣ... Στην Ευβοια... Η κορυφή του Ερύμανθου όρους παριστά τεραστίων διαστάσεων Γουρουνόμορφο ΚΑΠΡΟ ανθρωπόμορφο πλάσμα (μαύρο χρώμα)  και ακριβώς κάτω από αυτό, υπάρχει η μορφή τοπυ ΗΡΑΚΛΗ που φέρει την λεοντοκεφαλή σαν κράνος (ερυθρό χρώμα).  Στην περιοχή αυτή ανιχνεύθηκε Αρνητική και θετική κοσμική ενέργεια τον Μάρτιο του 2011.

 

 

 

Βραχομορφή  στην κορυφή του ΕΡΥΜΑΝΘΟΥ όρους που  παριστά τεραστίων διαστάσεων Γουρουνόμορφο ΚΑΠΡΟ ανθρωπόμορφο πλάσμα (μαύρο χρώμα)  και ακριβώς κάτω από αυτό, υπάρχει η μορφή του ΗΡΑΚΛΗ που φέρει την λεοντοκεφαλή σαν κράνος (ερυθρό χρώμα).  

 

 

        

 

Το ορυκτό αυτό (πάνω αριστερά) είναι ένας φυσικός συλλέκτης ΟΡΓΟΝΗΣ.    Το μέρος (περιοχή) από το οποίο το περισυνέλλεξα είναι αποδέκτης κοσμικής ακτινοβολίας ή ΟΡΓΟΝΗΣ.   Η ύπαρξη μιάς τεράστιας βραχομορφής (κεφαλής που κοιτάει στον ουρανό , προφανώς προς τον αστερισμό - έναν από τους 88 που μας 'δίδαξαν' οι ΕΛ-ΟΧΗΜ - από τον οποίο προέρχεται η ΟΡΓΟΝΗ ) υπάρχει σε εκείνη την ευρεία περιοχή (κάτω δεξιά εικόνα) ΚΙΛΚΙΣ, η τεράστια βραχομορφή που υπάρχει πάνω από τα ΠΟΡΟΙΑ , αριστερά της Ροδόπολης.    Κείται επί του όρους ΚΕΡΚΙΝΗ.     Κ + ΡΕΕΙ + ΕΚΕΙΝΗ. Νομίζω ότι η ονομασία της περιοχής 'μιλάει' από μόνη της.    Η λήψη του δείγματος έγινε στον Εθνικό δρυμό του ΔΥΣΩΡΟΥ όρους (κάτω αριστερά εικόνα, κόκκινο βέλος). 

 

 

 

 

 

το ΔΥΣ - ΟΡΟΣ  όρος αν παρατηρηθεί από ψηλά έχει σχήμα απόλυτα ΚΑΤΟΠΤΡΙΚΟ.                          

Θα ήθελα εδώ να αναφερθώ στους περίφημους 'ΟΡΓΟΝΙΤΕΣ' , δηλαδή κατασκευές οι οποίες - κατά την άποψη αυτών που τις εμπορεύονται ή τις κατασκευάζουν - συλλέγουν την ΟΡΓΟΝΗ.   

Παραθέτω 2 άρθρα που εντόπισα στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ. 

  ΑΡΘΡΟ 1                               ΑΡΘΡΟ 2

Επίσης σχετικό ενδιαφέρον άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό STRANGE , τεύχος 139 (Αυγουστος 2011) με τίτλο 'ΟΡΓΟΝΙΤΕΣ, οι κατασκευές της ενεργειακής δύναμις', από τον κο Ιωνα Μάγγο.  

 Θέλω να επισημάνω εδώ ότι η δική μας έρευνα στο ΙΓΕΚ έχει να κάνει με φυσικούς συλλέκτες ΟΡΓΟΝΗΣ όσο και με τον εντοπισμό των περιοχών που η ΟΡΓΟΝΗ έρχεται από τα άστρα.  Επίσης προσπαθούμε να κατανοήσουμε τους μηχανισμούς και τα φυσικά φαινόμενα γύρω από την ΟΡΓΟΝΗ. 

 Πληροφοριακά πάντως θα αναφέρω ότι μετά 15 ημερών πειράματα και έρευνα στην περιοχή της Βορείου Εύβοιας, σε πευκόφυτες περιοχές, παρατηρήθηκε ότι ο συλλέκτης οργόνης που διαθέτουμε έδειξε ισχυρές ενδείξεις στις ρίζες πεύκων.  Ειδικά σε πεύκα που είχαν ποσότητα ΡΗΤΙΝΗΣ επάνω τους (είχαν σκόπιμα χαραχθεί και είχαν τοποθετηθεί σακούλες περισυλλογής ρητίνης). Φαίνεται λοιπόν ότι όταν οι ρίζες των πεύκων αυτών είχαν στοιχεία μετάλλων , τότε  υπήρχε ένδειξη ΟΡΓΟΝΗΣ σε αυτά.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ : ΤΟ ΠΕΥΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΗΣ ΟΡΓΟΝΗΣ. Η ΕΥΕΞΙΑ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΩΝ ΠΕΥΚΩΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΟΝΗ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ -ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ- ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΥΚΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΥΝ ΤΟ 'ΠΡΑΝΑ'  

    'Φύλλα από τον κήπο του Μορυα'  ΦΩΤΙΣΗ 1925 Εκδόσεις ΕΠΙΓΡΑΜΜΑ  Angi Yoga Society Inc.

 

 

 

Μιά επίσης σειρά ξεχωριστών βραχομορφών εντόπισα σε μια χαράδρωση της Σαλαμίνας.  Παριστά  κοκκινοσώματο κερασφόρο Nεφελίμ (στον ερυθρό κύκλο μέσα).   Πιό κάτω , δεξιά, υπάρχει το σύμβολο 'Λ' , που χρησιμοποιούσαν οι Ελληνες 'θεοί', δηλαδή οι ανθρωπόμορφοι Νεφελίμ του γενάρχη ΔΙΑ (στο κίτρινο πλαίσιο) .  Ακόμα πιό κάτω δεξιά υπάρχει ένα περίεργο ανθρώπινο χέρι που σχηματίζει ένα συμβολισμό , όχι όμως το σύμβολο του διαβόλου ή κατά άλλους της μαύρης αδελφότητας (Νεφελίμ  ΒΡΥΛ ) αλλά κάτι που δεν έχω συναντήσει ποτέ... ( μέσα στο γαλάζιο ρόμβο)   Δείκτης και Μέσος είναι ενωμένοι ... Παράμεσος και μικρό δάκτυλο κλειστά.  Και στην περιοχή αυτή ανιχνεύθηκε Αρνητική και θετική κοσμική ενέργεια τον Μάρτιο του 2011.

 

 

 

Βραχομορφή  στην Σαλαμίνα που  παριστά κοκκινοσώματο κερασφόρο Nεφελίμ (στον ερυθρό κύκλο μέσα).   Πιό κάτω , δεξιά, υπάρχει το σύμβολο 'Λ' , που χρησιμοποιούσαν οι Ελληνες 'θεοί', δηλαδή οι ανθρωπόμορφοι Νεφελίμ του γενάρχη ΔΙΑ (στο κίτρινο πλαίσιο) .  Ακόμα πιό κάτω δεξιά υπάρχει ένα περίεργο ανθρώπινο χέρι που σχηματίζει ένα συμβολισμό

 

 

 

Βραχομορφή  στην Σαλαμίνα , στην οδό προς Αιάντιο,  που  παριστά ΣΦΙΓΓΑ  

 

 

 

 

Βραχομορφή  στην Σαλαμίνα , στην οδό προς Αιάντιο,  που  παριστά Γρύπα  

 

 

 

Ορος ΠΑΡΝΩΝ. Πέλλοπος νήσος.   Η περιοχή των λεοντόμορφων νεφελήμ εσημαίνετο πάνω σε τεράστιους βράχους. Στην άνω εικόνα βλέπουμε ένα από αυτούς (κίτρινο τετράγωνο) να κάθεται πάνω από το κεφάλι ενός πιθήκου (κόκκινος κύκλος). Οι πίθηκοι υπάρχουν παντού σε βραχομορφές. Και στην Κύπρο, στον πενταδάκτυλο. Ιδια μορφή ακριβώς. Δεξιά υπάρχει ένας θλιμμένος - νικημένος ? - λεοντόμορφος  (κίτρινο τετράγωνο) με μάτια κλειστά και αυτιά κατεβασμένα...  πάνω δεξιά η μορφή ενός ανθρώπου. Λεπτομέρεια από την παρακάτω εικόνα σε κορυφή στην ίδια πλευρά του δρόμου.  Ολοι οι βράχοι είναι 'κόκκινοι'.  Το πορτοκαλόχρουν αυτό πιθανώς να είναι αποτέλεσμα δράσης απίστευτων οπλικών συστημάτων που χρησιμοποιήθηκαν κατά την ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ. Οταν ο 'αποστάτης'  νεφελήμ ΔΙΑΣ, υιός Κρόνου, αποφάσισε να υποτάξει γίγαντες και ΤΙΤΑΝΕΣ (= ΤΙ  ΗΤΑΝ ?  έλα ντε... νεφελήμ ήταν...) . Στο Λεωνίδιο , όταν ρώτησα τους κατοίκους πως λένε αυτούς τους τεράστιους βράχους μου απάντησαν 'ΚΟΚΚΙΝΟΒΡΑΧΟΥΣ' ...  Αυτά θέλουν να πιστεύουμε... Εμείς οι ΑΟΜΜΑΤΟΙ... και ανιστόρητοι συγχρόνως νεοέλληνες...   Στην περιοχή αυτή ανιχνεύθηκε Αρνητική και θετική κοσμική ενέργεια τον Ιανουάριο του 2011.

 

Οι Ολύμπιοι ή ‘Ε’ ή ‘ΕΛ’ για κάποιους, ανεξάρτητα με τη μορφή που υπήρξαν (άνθρωποι που έφθασαν σε πολύ προηγμένο πολιτισμό, αποσχησθέντες  Νεφελήμ , Εγρήγοροι (;) Αγγελοι, Ελοχήμ, γοργόνια, τιτάνες ή κάτι διαφορετικό) , φαίνεται ότι γνώριζαν πολύ περισσότερα από ότι εμείς σήμερα. Ο μύθος  του τιτάνα Προμηθέα που αν και βοήθησε  το Δία στην τιτανομαχία τιμωρήθηκε αυστηρά, γιατί έδωσε το ‘φως’ στους ανθρώπους. Το ‘φως’ αντιπροσώπευε  κάποια μορφή γνώσης. Αλλά και κάποια μορφή ‘δωρεάν’ ενέργειας.  Όπως και σήμερα έτσι και τότε, δεν ήθελαν οι ‘προστάτες’ μας, Ολύμπιοι ‘θεοί’ , οι άνθρωποι να είναι γνώστες του υπερβατικού κόσμου και του τρόπου άντλησης της ενέργειας που είναι άφθονη και μας περιβάλει.  Αντίθετα μάλιστα.

 Έπρεπε να υποτάσσονται στη δύναμη των εκάστοτε ‘θεών’. Έτσι δημιούργησαν τον όρο ΤΡΑΓΩΔΙΑ (η τύπου ‘Τ’ Ροή άγει στο Δία … η ροή του ‘ακέφαλου’σταυρού ή του νεκρωμένου , ‘ακέφαλου’ πνευματικά , ανθρώπου της ύλης).  Μάζευαν κάθε τόσο το λαό στα θέατρα και εκεί όλοι έβλεπαν ένα έργο το τέλος  του οποίου ήταν πάντα το ίδιο.. Η τιμωρία του θνητού που παρενέβη το νόμο του Δία.  Η τρομοκρατία σε μορφή… τέχνης. Το ‘βελούδινο’ σφάξιμο  του ανθρώπου.  Και αν δεν υπήκουε κάποιος έπεφτε και κανένας κεραυνός και τον έκαιγε…

Η τέλεια ΝΕΑ ΤΑΞΗ είχε εφαρμοσθεί για τον άμοιρο άνθρωπο… Έτσι λοιπόν, οι γνώσεις κρύφτηκαν μέσα σε λέξεις.  Δεν έχουμε παρά να τις από-μυθοποιήσουμε.  Και αυτό κάναμε από τότε που αυτή η συνειδητότητα μπήκε βαθιά μέσα μας. 

Σε αυτή την κατηγορία ίσως να ανήκουν πολλές ΄περίεργες΄ αρχαίες κατασκευές που σήμερα θέλουν να μας πείσουν κάποιοι ότι ήταν ιερά ή άλλης χρήσης χώροι.  προφανώς για να μη μάθουμε ποτέ για την φθηνή ή χωρίς κόστος ενέργεια που έρχεται από τα άστρα (τους 88 αστερισμούς). Δές περί των ΄αόρατων΄ ενεργειών που υπάρχουν στον πλανήτη μας στο http://www.geoment.e-e-de.gr/geoenergia.htm  και στο http://www.geoment.e-e-de.gr/geoenergieslaon.htm .

 

 Δέστε για τις ΜΗ ΚΥΝΕΣ (μη + κυνες = εκεί που δεν υπήρχαν κυνοκέφαλοι)    http://www.geoment.e-e-de.gr/mikynes.htm 

 

 Την περιοχή ΚΟΡΝΟΣ (ΚΟΝΟΣ + Ροή  = η κωνική ροή ενέργειας)  http://www.geoment.e-e-de.gr/geoenkornou.htm   και την περιοχή ΑΡΩΝΑ (ΑΡΩΝ +Α =

 αυτό που άρει το Α) , http://www.geoment.e-e-de.gr/geoenarona.htm  στην Κύπρο.  Επίσης για την ΕΠΙΔΑΥΡΟ και τα ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΑ, αλλά και τους ΘΟΛΩΤΟΥΣ

ΤΑΦΟΥΣ των ΜΗ ΚΥΝΩΝ, που μόνο τάφοι δεν είναι  http://www.geoment.e-e-de.gr/ejisoropitesenergias.htm .

Επίσης για ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΩΝ ΡΟΩΝ (ΚΥΚΛΟ Τ ΡΟΝ) στην Κορινθία (ΕΚΕΙ ΠΟΥ Η ΚΟΡΗ ΑΝΘΕΙ..) ΤΟ ΛΕΧΙΟ και τον ΟΛΥΜΠΟ

  http://www.geoment.e-e-de.gr/kyklotron.htm , αλλά και για τον ρόλο των αρχαίων ΘΕΑΤΡΩΝ (ΘΕΑ ΤΩΝ ΡΟΩΝ)  http://www.geoment.e-e-de.gr/ueatron.htm .

Πιστεύουμε ότι όλα τα παραπάνω συνετέλεσαν στην κατασκευή των Αρχαίων Ελληνικών ΙΕΡΩΝ σε συγκεκριμένη γεωμετρική ΔΙΑ - ΤΑΞΗ

 http://www.geoment.e-e-de.gr/maniaieroitopoi.htm

 

 

Μερικά στοιχεία για τις τεχνολογίες αυτές περιγράφω και αποκρυπτογραφώ εδώ.

 

Την ενέργεια αυτή την συλλέγουν με ειδικούς συλλέκτες σε εργοστάσια μετατροπής ενέργειας , το οποία είναι τεράστιοι ορεινοί όγκοι συνήθως  (ο βράχος των ορέων , που για μας είναι μια απλή πέτρα στην ουσία είναι κρυσταλλικής δομής. Ο ΛΑΣ ή ΛΑΑΣ στα δωρικά...  Για το λόγο αυτό ο ΟΡΦΕΑΣ ονομάζει τους κρυστάλλους ΛΙΘΟΥΣ κια συγγράφει τα περίφημα 'ΛΙΘΙΚΑ' που αν κάποιος τα αποκρυπτογραφήσει θα φθάσει στη ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ή ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ή ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΔΕΝΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΟ του Τόμας Μπίρντεν.  )

 

Χρησιμοποιούν δεξαμενή ύδατος (το ύδωρ έχει ΜΝΗΜΗ και δεν είναι απλή ουσία. Αλλωστε με αυτο ΣΥΝ -τελείται η ΑΝΑ - βάθμιση του πνεύματος σε ΘΕΙΚΗ ΟΥΣΙΑ, με την βάπτιση των χριστιανών αλλά και άλλων θρησκειών. Είναι τα ΠΤΩΤΙΚΑ (ενεργειακά) ΥΔΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΝΕΣΗΣ ) για ναμεταφέρουν τη ΘΕΤΙΚΗ ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ και άλλη δεξαμενή ύδατος για να μεταφέρουν την ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. Εκεί που μεταφέρεται η αρνητική κοσμική ενέργεια, στο νερό, πεθαίνουν τα πάντα και δημιουργείται ΝΕΚΡΑ ΘΑΛΛΑΣΑ.... (μας λέει τίποτα το όνομα ? περιοχή Ισραήλ...) 

 

 Στον Ελλαδικό χώρο υπάρχουν πολλές περιοχές που τα αρχαία τους κτίσματα αποτελούν οδοδείκτες για το που η ενέργεια απο τα άστρα ήταν συγκεντρωμένη - ανακλούσε - στην επιφάνεια της χθονός (γαίας). Τέτοιες περιοχές θα βρείτε εδώ.  

 

 

Σε περιοχές ύπαρξης τελλουριακών ρευμάτων φαίνεται να έχουν  κατασκευασθεί με άγνωστη σε μας τεχνολογία >>Δες περισσότερα σε πολύ μακρινούς

 χρόνους, χαρακτηριστικές ΒΡΑΧΟΜΟΡΦΕΣ. Παριστούν μορφές νεφελήμ και τεράτων που εκείνοι δημιούργησαν. Βέβαια να μη μας διαφεύγει ότι κάποια

 γένη νεφελήμ μπορούσαν να πάρουν όποια μορφή ήθελαν.

Οσον αφορά τώρα τα ‘τελλουριακά ρεύματα , είναι ενεργειακές περιοχές, παρουσιάζουν  ηλεκτρική τάση, κινούνται δε υπόγεια ή μέσω της θάλασσας αλλά

και στην επιφάνεια της γης. Παρουσιάζουν εξαιρετικά χαμηλή συχνότητα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να παραγάγουν ρεύμα χαμηλής τάσης

με τη βοήθεια της γήινης μπαταρίας (ΗΠΑ, τηλέγραφος). Τελλουριακά αποτελέσματα προκύπτουν επίσης από  καταιγίδες με κεραυνούς. Ο Νίκολα

Τέσλα γνώριζε καλά πώς να τα εκμεταλλεύεται. Στην αρχαία Ελλάδα γνώριζαν ότι πρόκειται για χωροχρονικά ασυνεχείς περιοχές (χωροχρονικά

τούνελ ή ‘σκουλικότρυπες’) και αποτελούσαν κυρίαρχες παραστάσεις σε όλους τους ναούς τους. Κάποιοι μυημένοι φαίνεται ότι τα

χρησιμοποιούσαν για να αυτοκινούν μηχανές – ρομπότ (Ταλός στην Κρήτη). Κατά τη Σοβιετική Ακαδημία Επιστημών, ο ομφαλός των Δελφών

απεικονίζει παγκόσμιο χάρτη ροής ισχυρότατων τελλουριακών ρευμάτων.

 

Σήμερα κάποια ψιονικά άτομα μπορούν να εντοπίσουν κάποια τελλουριακά ρεύματα με τη μέθοδο της ραδιοθεσίας (με χρήση εκκρεμούς), τα

ονομάζουν δε γεωπαθογόνες ζώνες. Τα ρεύματα αυτά είναι η αιτία της καρκινογέννεσης και πολλών τροχαίων ατυχημάτων. Ολη η τέχνη του

ΦΕΝΓΚ ΣΟΥΙ αναφέρεται σε αυτά τα ρεύματα. Πιθανότατα είναι οι φορείς μεταφοράς των βραχύβιων ραδιενεργών Rn (ραδονίων), από το

ραδιενεργό κέντρο του πλανήτη μας στην επιφάνεια της γης. Αυτοί που θα καταφέρουν να εντοπίζουν τα τελλουριακά ρεύματα και να

 εκμεταλλεύονται την ενέργειά τους, ίσως λύσουν επί μακρόν το ενεργειακό πρόβλημα του πλανήτη

 

Η άτυπη, μη κερδοσκοπική,  ερευνητική επιστημονική ομάδα του  ‘ΓΕΩΜΕΝΤΩΡΑ’ έχει αναπτύξει πολλές γενιές μηχανών που με χρήση

μικροηλεκτρονικής τεχνολογίας, εντοπίζουν τα τελλουριακά ρεύματα >>Δες περισσότερα. Η ομάδα αυτή έχει αναπτύξει και μικρές φορητές  συσκευές

που αποπυκνώνουν κάποια τελλουριακά ρεύματα >>Δες περισσότερα., ανακουφίζοντας τους ανθρώπους από πονοκεφάλους και ημικρανίες. 

Επίσης η ομάδα έχει εντοπίσει πολλές αρχαίες βραχομορφές σε περιοχές ύπαρξης τελλουριακών ρευμάτων http://www.cgri.gr/liuotrapezes.htm

 σε πολλά σημεία του πλανήτη.

 

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ  ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΔΥΟ ΤΕΤΟΙΩΝ ΒΡΑΧΟΜΟΡΦΩΝ  Αναπαριστούν δύο παρόμοιες μορφές, προφανώς  βασιλέων (φέρουν στέμμα).

 

Η πρώτη από τις μορφές είναι ολόσωμη και φαίνεται να είναι 'δεμένη' στο βράχο,  θυμίζοντας ΈΝΤΟΝΑ τον μύθο του Τιτάνα Προμηθέα που 'εδέθη' σε βράχο

από τον Δία.  Ευρίσκεται στον αρχαιολογικό χώρο των ΜΥΚΗΝΩΝ, επί του βράχου δεξιά από το γνωστό αρχαιολογικό χώρο, καθώς εισερχόμαστε στην ύλη

των Λεόντων', δεξιά της χαράδρας. Οι εικόνες που παραθέτουμε θα σας οδηγήσουν εκεί εκ του ασφαλούς ...  Στον κόκκινο εστιγμμένο, με διακεκομμένη

 γραμμή,  κύκλο εντοπίζεται η μορφή του 'δεσμώτη βασιλέα'.  Μπροστά σας απλώνεται ο λόφος των ΜΥΚΗΝΩΝ.

 

 

Η παρακάτω εικόνα είναι από δορυφόρο (GOGLE EARTH). Παριστάται η τοποθεσία που ευρίσκεται η βραχομορφή (7) μέσα στον κόκκινο εστιγμμένο, με

 διακεκομμένη  γραμμή,  κύκλο.  Η ευθεία κόκκινη γραμμή (5) παριστά την κατεύθυνση (αζιμούθιο) από το σημείο λήψης (2) της φωτογραφίας της

βραχομορφής (7) από το πάρκιν (1) του αρχαιολογικού  χώρου (6) των ΜΥΚΗΝΩΝ. O ΒΟΡΑΣ παρίσταται (4) με κόκκινο βέλος.  Στη δεξιά φωτογραφία

φαίνεται η απόσταση που έχει ληφθεί η φωτογραφία της συγκεκριμένης βραχομορφής (περίπου 425 μέτρα). 

 

 

Η παρακάτω εικόνα είναι πιό 'παραστατική'.   Η μορφή του 'δεσμώτη βασιλέα' διακρίνεται καθαράμέσα στον κόκκινο εστιγμμένο, με διακεκομμένη

 γραμμή,  κύκλο.  Αριστερά σας είναι ο λόφος των ΜΥΚΗΝΩΝ.  Το γιατί κανείς αρχαιολόγος δεν έχει παρατηρήσει μέχρι τώρα τη μορφή οφείλεται

σε πολλούς λόγους... Κυρίως στο ότι δεν υπάρχει φαντασία , παρά μόνο ότι διαβάζουμε σε αρχαία κείμενα που μας έχουν 'αποδεσμεύσει' κάποιοι

 - τα άλλα το Βατικανό  τα φιλάει καλά κάτω από τη γη - αλλά και στη φωτοσκίαση που πρέπει να είναι κατάλληλη για να 'φανεί'  το μνημείο....

Τα συμπεράσματα δικά σας ...

 

 

Παρακάτω παραθέτουμε 2 μεγενθυμένες, από υπολογιστή εικόνες , που αναφέρονται στην παραπάνω εικόνα, της βραχομορφής

 

  

 

Η γραφή του λήμματος ΜΥΚΗΝΕΣ είναι μάλλον λανθασμένη. Θα πρέπει να είναι ΜΗΚΥΝΕΣ εκ του  'μη Κύνες'  = όχι κύνες, δηλαδή όχι σκυλόμορφα όντα.

Τέτοια όντα υπήρχαν πριν τους κατακλυσμούς σε όλη την υδρόγειο.  Υπάρχουν αρκετά κείμενα αρχαίων Ελλήνων γεωγράφων που μιλούν για τα όντα αυτά.

 Μάλλιστα ο ο γεωγράφος Αγαθαρχίδης στο έργο  'Περίπλους' αναφέρει μέχρι και την ύπαρξη ΣΦΙΓΓΩΝ στις περιοχές του Ινδού ποταμού...  Το απίθανο

βέβαια είναι ότι τα περίεργα αυτά όντα έχουν τοιχογραφηθεί σε πάρα πολλούς χριστιανικούς ναούς.  Στο γένος των ΚΥΝΟΜΟΡΦΩΝ όντων ανήκει

και ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ,  ο γνωστός προστάτης των ταξιδευόντων !!! Ως εκ τούτου παρουσιάζεται σε εικόνες ως κυνόμορφος.  >>Δες περισσότερα.

 Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα όντα , όπως οι ΣΚΙΟΠΟΔΕΣ - ειχαν ενα τεράστιο υπερτροφικό πόδι το οποίο χρησιμοποιούσαν σαν ομπρέλα για να τους

  προφυλάσσει από τον ήλιο..- οι ΣΤΕΡΝΟΚΕΦΑΛΟΙ - δεν είχαν κεφάλι. τα μάτια και η μύτη ήταν στο στέρνο τους. εικόνα τους υπάρχει αγιογραφημένη

σε πολλές μονές. Σας παρουσιάζουμε μία τέτοια εικόνα από τη Μονή Γαλατάκι στη Β.Εύβοια. >>Δες περισσότερα. Υπάρχει επίσης ένα βιβλίο, ειδική έκδοση

της Μονής Κίκκου - η μεγαλύτερη στην Κύπρο- η οποία έχει εικόνες από τοιχογραφίες μονών που έχουν αποκλειστικά τέτοια τέρατα ...  

Απλά να σημειώσουμε εδώ ότι λίγο πιό νότια, γεωγραφικά, υπήρχε ένας άλλος λαός , οι ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝες.  Αυτοί υπήρχαν πριν από τους ΣΠΑΡΤΟΥΣ του

ΚΑΔΜΟΥ, που ανεφύησαν από τη γη στη ΘΗΒΑ (αποτελεί αναγραμματισμό του λήμματος  ΒΑΘΗ =>  τα βάθη της ΑΒΥΣΣΟΥ , όπου ΑΒΥΣΣΟΣ είναι

το μη έχον τέλος χωροχρονικό πέρασμα , στο οποίο όποιο πνεύμα εισέλθη είναι καταδικασμένο ...).  Ο ΚΑΔΜΟΣ είναι αναγραμματισμένο το λήμμα 'ΑΔΑΜ'

με την προσθήκη του ιδεογράμματος 'Κ'.  Το ΣΠΑΡΤΟΙ παρεφθάρει προφανώς μετά τον ή τους κατακλυσμούς σε ΣΠΑΡΤΙ-άτες.  Κάποιοι μύστες ΕΒΡΑΙΟΙ τους

θεωρούν ν - οχι άδικα ίσως - δική τους γεννιά. Νομίζουμε ότι προφανέστατα είναι και αυτοί, όπως οι ΕΒΡΑΙΟΙ, το πρώτο γένος ανθρώπων - μετά τους

ΜΑΚΑΡΕΣ του Πλάτωνα , που ήταν ο πνευματικός άνθρωπος στον ουρανό, το ΑΡΣΕΝ και ΘΗΛΥ δηλαδή της ΓΕΝΕΣΗΣ. Είναι οι μεταγενέστεροι ονομασθέντες

ΓΕΦΥΡΙΣΤΕΣ, που η αμάθεια και η μικρότητά τους τους έφερνε να περνάν το περίφημο εκείνο ΓΕΦΥΡΙ (αν και εδώ θα πρέπει να ερευνηθεί αν πρόκειται για

κοσμικό - υλικό γεφύρι ή για χωροχρονικό πέρασμα που λειτουργεί σαν ενωτικό -γέφυρα = πέρασμα - στις δύο διαστάσεις, την πνευματική και την υλική) ντυμένοι

με δέρματα τράγων , για να διακωμοδίσουν τους επόπτες των Ελευσινίων μυστηρίων.  Εξ ου και τα περίφημα καρναβάλια (καρνα+βάαλ , όπου ΒΑΑΛ είναι ο

ΔΙΑΣ στους Ασιατικούς λαούς..).  ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝ = ΛΑ(ος) ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝ = ο λαός που είχε επιμειχθεί με τους δαίμονες. Εδώ απαιτείται σοβαρή σπουδή του

βιβλίου του ΕΝΩΧ της Π.Διαθήκης για να καταλάβει ο αναγνώστης τι έχει συμβεί... Αρκεί να διαβάσει Ελληνική μυθολογία και να παραβάλει τον αρχιπαραβάτη

(= αρχάγγελο) άγγελο ΣΕΒΑΖΙΟ με τον ΔΙΑ και θα καταλάβει ότι είναι το ίδιο πρόσωπο.... Αυτά που αναφέρονται στην Π. Διαθήκη συμβαίνουν στον Ελλαδικό

χώρο ... Οι προσμοίξεις αγγέλων με τις γυναίκες των θνητών , δηλαδή ....  Πιθανότατα οι Λακεδαίμονες ήταν τερατόμορφα όντα σαν και αυτά που αναφέρθηκαν

παραπάνω ... Και όταν ήρθαν οι ΣΠΑΡΤΟΙ στην περιοχή άλλα έδιωξαν και άλλα υποδούλωσαν. Παραδόξως τέτοιες γνώσεις θα βρείτε στην περίφημη

κινηματογραφική ταινία ' 300' που αναφέρεται στον ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΑ ΛΕΩΝΙΔΑ και τη μάχη των ΘΕΡΜΩΝ ΠΥΛΩΝ (πέρασμα τελλουριακό τεράστιο που

συνδεόταν απ' ευθείας με τους ΔΕΛΦΟΥΣ και όχι εδαφική περιοχή. Οι Πέρσες ήταν μυημένοι και ήξεραν τι ήθελαν στην περιοχή ...) Κάποια στιγμή ο Λεωνίδας

ανεβαίνει στο 'ναό' και εκεί συναντά τέτοια 'τέρατα' ...   Στην ταινία επίσης αναπαριστάται -σαφώς - ο συνουσιασμός μιάς νεαρής ιέρειας στον ίδιο ναό με ..κατι

αόρατο... Η σκηνή είναι σαφής. Υπάρχει δαιμονοληψία, από την οποία προκύπτει ...ο χρησμός στον Λεωνίδα , μέσω κάποιου 'τερατόμορφου' μεταφορέα...

Τέρατα ήσαν και οι πλείστοι των Περσών...  Ειδικά η φρουρά του βασιλέα τους - οι περίφημοι 'ΑΘΑΝΑΤΟΙ' που προφανώς σαν μη άνθρωποι ζούσαν

περισσότερα χρόνια από τους κοινούς θνητούς,  φορούσε πάντα κάλυμμα στην κεφαλή για να μη φαίνεται το πρόσωπό τους... ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΡΑΣ ΗΤΑΝ

ΚΑΙ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ 'ΕΦΙΑΛΤΗΣ', που πρόδωσε το πέρασμα προς τις

θέσεις των 300 υπερασπιστών των ΘΕΡΜΩΝ ΠΥΛΩΝ...  'ΑΛΤΗ-Ρ' στα αρχαία Ελληνικά , είναι τα βάρη που έβαζαν οι αθλητές στα χέρια τους για να πηδούν

περισσότερα μέτρα στο μήκος..(τα αναβολικά της εποχής ... προγόνων τέχνη). 'ΕΥ' σημαίνει σωστός.' Ι' =ΕΙ , δηλαδή υπάρχω. ΕΥ+(Ε)Ι+ΑΛΤΗ (το ς είναι

κατάληξη και δεν ανήκει στο λήμμα)  σημαίνει αυτόν που σωστά έχει βάρη στα χέρια του. Δηλαδή το όνομα 'ΕΦΙΑΛΤΗΣ' προσδιόριζε αυτό το ανθρωπόμορφο

τέρας που είχε υπερτροφικά χέρια ... όπως οι ΣΚΙΟΠΟΔΕΣ είχαν υπερτροφικά πόδια... Αυτός μάλλον ήταν και ο λόγος που ο Λεωνίδας μάλλον δεν δέχθηκε

τον ΕΦΙΑΛΤΗ σαν συμπολεμιστή του όταν του το ζήτησε...  ΓΑΙΤΙ ; Μα το ΛΕΩΝΙΔΑΣ το καταμαρτυρεί .. ΛΕΩΝΙΔΑΣ = ΛΕΩΝ + (Ο)ΙΔΑΣ. Ο Λεων παριστά τον

ανθρώπινο εγωισμό. Την αρνητική ενέργεια του ανθρώπου που τον κρατά μακριά απο το ΘΕΟ... Ως εκ τούτου ο ΗΡΑΚΛΗΣ εξ αρχης θεοσεβής απεκδύεται

την δύναμη αυτή. Συμβολικά 'γδέρνει' τον δικό του λέοντα -εγωισμό - και υποτάσσεται στη βούληση του ΘΕΟΥ του. ΟΙΔΑ είναι σε αντιπαραβολή με το βλέπω,

η όραση στην πνευματική διάσταση. ΟΡΩ τον ΘΕΟ = ΘΕΩΡΩ .. ΘΕΩΡΙΑ... Το βλέπω έχει να κάνει με την κοσμική όραση. ΛΕΩΝΙΔΑΣ είναι αυτός που βλέπει

με τα μάτια του ΝΟΥ. Βλέπει μέσα του πνευματικά... Βλέπει όμως και τις ψυχές των άλλων. Σήμερα αυτή η 'ικανότητα' - χάρισμα εκ ΘΕΟΥ - λέγεται 'ΔΙΑΚΡΙΣΗ'.

Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ φαίνεται ότι διέθετε το χάρισμα της διάκρισης και ίσως για το λόγο αυτό αν και ΛΑΚΕΔΑΙΜΩΝ , έγινε βασιλειάς των ΣΠΑΡΤΩΝ... 

 

Το δεύτερο πρόσωπο που αποδεσμεύουμε, είναι μία τεράστια μορφή (ολόκληρη η  κορυφή του λόφου που ευρίσκεται στα Σούρμενα, στην Αττική).

Είναι ορατό από το ναό του Αγ. Κων/νου Γλυφάδας.

 

 

 

Παρακάτω παραθέτουμε σε μεγέθυνση, από υπολογιστή εικόνες, της παραπάνω βραχομορφής και σχετικό σκαρίφημα

 

    

 

Σε μεγέθυνση, από υπολογιστή εικόνες, της παραπάνω βραχομορφής και σχετικό σκαρίφημα σε κάθετη μορφή

 

   

 

Η παρακάτω εικόνα είναι από δορυφόρο (GOGLE EARTH). Παριστάται η τοποθεσία που ευρίσκεται η βραχομορφή (9) στον κόκκινο εστιγμμένο κύκλο. 

Η ευθεία κίτρινη γραμμή παριστά την κατεύθυνση (αζιμούθιο) από το σημείο λήψης (8) της φωτογραφίας της βραχομορφής, περίπου στην περιοχή

του Ναού του Αγ. Κων/νου Γλυφάδας, στην Αττική. O ΒΟΡΑΣ παρίσταται με το γράμμα 'Ν'.  Η  απόσταση που έχει ληφθεί η φωτογραφία της

συγκεκριμένης βραχομορφής είναι περίπου 3 χιλιόμετρα.

 

 

 

 

Η ομοιότητα μεταξύ των δύο μνημείων είναι προφανής ....

 

Η απόσταση μεταξύ των δύο μνημείων σε ευθεία γραμμή, εκτιμάται στα  92 περίπου  χιλιόμετρα. 

 

Θεωρούμε σημαντικό να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο, ότι εκτός από την περίεργη , τεράστια βραχομορφή που αναφέραμε, έχουμε εντοπίσει σε ηλεκτρονική βιβλιογραφία, μια βραχομορφή που φαίνεται να είναι σκαλισμένη στην  ακρόπολη των μηκυνών. Προσωπικά δεν έχω άποψη , γιατί δεν την έχω δεί, ούτε την έχω εντοπίσει. Την παραθέτω όμως. Εάν κάποιος βιαστεί να βγάλει συμπέρασμα του τι παριστά , θα θεωρήσει ότι είναι ανθρώπινη. Δεν είναι. Παριστά Κούρο. Οι κούροι ή κουρήτες, ήταν οι πολεμιστές των ΄θεών΄΄. Δηλαδή ήταν και αυτή άγγελοι.  Η μορφή τους στις Μηκύνες πολλά μπορεί να μας πεί.  Σίγουρα αναφέρεται σε προκατακλυσμιαίες εποχές, τότε που ο Δίας είχε πόλεμο με τιτάνες και γίγαντες.  Εαν κάποιος γνωρίζει για την βραχομορφή αυτή θα τον παρακαλούσα να επικοινωνήσει μαζί μου. Η θέση της μόνο τυχαία δεν θα είναι για το γεωενεργειακό γίγνεσθαι της Ακροπόλεως των ΜΗ ΚΥΝΩΝ.   Ας μη ξεχνάμε άλλωστε, ότι σύμφωνα με τη θεωρεία του Κ. Σωκράτους , οι Αχαιοί πολέμησαν τους Τρώες , που ήταν στην Ατλαντίδα, στο μέσον του Ατλαντικού ωκεανού. Και αν αυτή η θεωρεία αληθεύει , τότε αυτό λέει πολλά.  Η πρώτη μου άποψη είναι ότι η μορφή του Κούρου έχει τοποθετηθεί εκεί τιμητικά και δείχνει την προστασία  των  Α - ΧΑΙ- ΩΝ ,( Α = στερητικόν.   το  ΧΑΙΟΣ πάντως , μου θυμίζει έντονα το ΧΑΙ -ΤΕ - ΟΣ.  Ισως να ήταν φυλή διαφορετική από τους Χετταίους )   από τους αγγέλους - πολεμιστές του Δία.  Η μορφή πάντως είναι ολογραφική και καθαρή, δείγμα ότι είναι μεταγενέστερης εποχής από τις τεράστιες , μη ολογραφικές βραχομορφές.

 

  Θα σημειώσω εδώ, ότι περίεργες βραχομορφές, είναι και αυτές που οι Ταλιμπάν , τελικά κατέστρεψαν στο Αφγανιστάν. Λέγεται ότι τα 5 αυτά αγάλματα, δεν ανήκουν στον Βούδα, αλλά παριστούσαν τα 5 πρότερα , γένη ανθρώπων, αυτών της Μου , της Λεμουρίας και της Ατλαντίδας. Αλλά και αυτές είναι ολογραφικές μορφές , άρα , σχετικά μεταγενέστερες. Παραθέτω  μιά εικόνα από έσωσα από το προσωπικό μου αρχείο.

 

 

 

Να σημειώσουμε εδώ ότι στα πλαίσια αυτοχρηματοδοτούμενου προγράμματός μας συνεχίζεται  η έρευνά μας, με τη χρήση συστημάτων WMTS.

 

  Στοιχεία από το παραπάνω άρθρο δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό 'ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ'   >>  δες την δημοσίευση