Β Ρ Α Χ Ο Μ Ο Ρ Φ Ε Σ

 

ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ

 

Με τη σύντομη αυτή αναφορά επιχειρείται να παρουσιασθεί μία συνοπτική και περιεκτική, πρωτότυπη παγκόσμια, έρευνα, που φαίνεται να σχετίζεται με ανθρώπινο πολιτισμό που προκατακλυσμιαία άνθισε στο ευρύτερο γεωγραφικό τόξο Ελλάδας – Κύπρου και βαθμιαία φαίνεται να επεκτάθηκε σε όλο τον πλανήτη και ίσως και πολύ έξω από αυτόν...

 

Η πολυετής έρευνα, την οποία και συνεχίζουμε, αφορά και έρευνα στο πεδίο με  επιτόπια εξέταση αντικειμένων, αλλά μόνο στο παραπάνω γεωγραφικό τόξο λόγω των πενιχρών μέσων και πόρων που η ομάδα μας διαθέτει.

 

Αυτά που ο αναγνώστης θα διαβάσει μέσα σε αυτή την αναφορά ίσως τον προβληματίσουν, όσον αφορά τα δρώμενα στον πλανήτη μας προ μερικών χιλιάδων ετών και ίσως τον συνεγείρουν δημιουργώντας πολλά ερωτήματα.

 

Παράλληλα ίσως του δοθούν απαντήσεις σχετικά με την απόδειξη της ιστορικότητας γεγονότων που αναφέρονται σαν αφύσικα μυθεύματα σε αυτό που σήμερα θέλουμε να αποκαλούμε Ελληνική Μυθολογία.

 

Με τα δεδομένα που έχουν περισυλλεγεί από τη μέχρι σήμερα εφαρμοσμένη στο πεδίο έρευνα, ελάχιστο τμήμα της οποίας αποδεσμεύουμε, διαφαίνεται αμυδρά, αλλά σταθερά, ότι η Ελληνική Μυθολογία, αποτελεί όχι μόνο τη μεγαλύτερη μη αποδεδειγμένη ιστορία παγκόσμια, αλλά ίσως τη μεγαλύτερη παγκόσμια ιστορία του πλανήτη από καταβολής κόσμου.

 

Τα ‘μνημεία’ που έχουν εντοπισθεί από τη μέχρι σήμερα έρευνά μας φανερώνουν την ύπαρξη ενός πολύ ανώτερου από τον σημερινό, τεχνολογικά, πολιτισμού που σαφώς προϋπήρξε του δικού μας.

 

Ευελπιστούμε ότι η ολοκλήρωση αυτής της έρευνας ίσως κάποτε μας φανερώσει τρομερά ιστορικά γεγονότα που συνέβησαν στον πλανήτη μας σε κάποιο απώτερο χρόνο στο παρελθόν και ανατρέψει άρδην όλα όσα θεωρούμε ότι γνωρίζουμε για την ιστορία της εξέλιξης του ΕΝΝΟΟΥ (του έχοντος ΝΟΥ) ανθρώπινου γένους σήμερα.

 

Αναφερόμαστε φυσικά στην υπαρκτότητα γεγονότων τα οποία θεωρούμε σήμερα μύθους και παραμύθια και όχι απόηχο ή αυτούσια ιστορικά γεγονότα.

 

Πιστεύουμε ότι η έρευνα πρέπει να στηρίζεται σε ευρήματα, σε υλικές οντότητες που να πείθουν για γεγονότα, τα τελευταία δε αυτά γεγονότα θα πρέπει να έχουν κάποια αλληλουχία σειριακή ή παράλληλη ή επάλληλη ή άλλη, όχι πάντως απόλυτα ‘λογική’, με τη έννοια που έχει προσλάβει ο σημερινός ‘πολιτισμένος’ άνθρωπος των πόλεων που δεν μελετά, δεν ερευνά, δεν σκέπτεται και γενικά δεν προβληματίζεται για την ύπαρξή του αλλά προτιμά να διασκεδάζει και να εκπαιδεύεται από φτηνά τηλεπαίγνια της τηλεόρασης…

 

Επίσης ας μη μας διαφεύγει ότι  ακόμη και σήμερα ερίζουν οι ιθύνοντες περί του τρόπου της του ανθρώπου εξέλιξης… Ένας μεγάλος φιλόσοφος – ιστορικός, ο Ρεννέ Γκρουσώ είχε πει χαρακτηριστικά : Η ιστορία δεν είναι αυτή που μας διδάσκουν.

 

Η έρευνα, ένα ενδεικτικό, πρώτο, τμήμα της οποίας αποκαλύπτουμε, στηρίζεται, πρώτιστα, σε ευρήματα που αποτελούνται από υλικές οντότητες. Οι οντότητες αυτές είναι ως επί το πλείστον πυκνές καταστάσεις της ύλης, βραχώδη τμήματα κυρίως. Ο όρος ‘πρώτιστα’ χρησιμοποιείται όχι αδόκιμα , αλλά για να κάνει απόλυτα διακριτό ότι υπάρχει παράλληλη έρευνα που έγινε και συνεχίζεται σε οντότητες που τις έχουμε κατατάξει αυθαίρετα στις αραιές καταστάσεις της ύλης, πλέον γνωστές σαν πνευματικές οντότητες. Δεν θα αναφερθούμε σε αυτές τις έρευνες καθότι δεν κρίθηκε σκόπιμο να εξετασθούν σε αυτή την αναφορά, πλην όμως υπάρχει κάποια σχετική μικρή αναφορά επί του συγκεκριμένου αντικειμένου, που έχει δημοσιοποιηθεί ηλεκτρονικά από τον ιστότοπό μας (www.geoment.e-e-e.gr/ellhnvnaruro3.htm).  

 

Πιστεύουμε ότι κάποια από τα τμήματα αυτά των πυκνών καταστάσεων της ύλης αποτελούν κατάλοιπα μορφών και συμβόλων που έπαιζαν κάποιο σημαντικό ρόλο στο απώτερο παρελθόν. Μερικά από αυτά απεικονίζουν μορφές θεοτήτων και οντοτήτων που βρίθουν στην Ελληνική Μυθολογία, κάποια άλλα ιδιαίτερες ίσως μορφές ανθρώπων (βασιλείς, άρχοντες κλπ) ή μορφές ανθρώπων σε ιδιαίτερες εκδηλώσεις που έπρεπε να παραδειγματίσουν ίσως και κάποιες άλλες μορφές που προς το παρόν δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε με ακρίβεια.

 

Η έρευνα προχώρησε ακόμη με τολμηρότερα βήματα αποκαλύπτοντας οντότητες ταυτόσημες με κάποιες από εκείνες της Ελληνικής Μυθολογίας, θεόρατες και τεράστιες, που έφθασαν μέχρι τις μέρες μας σαν μύθοι.

 

'Αυτό τον κόσμο τον παλιό , άλλοι τον είχαν πρώτα... '

 

Στοίχοι από αξέχαστο τραγούδι του Νίκου Ξυλούρη. Ποιός καταλάβαινε τότε τι τραγουδούσε ?  Οι τεράστιες βραχομορφές που απλώνονται παντού γύρω μας δείχνουν κάποιους άλλους πολιτισμούς , ΑΛΛΩΝ όντων , πολύ περισσότερο τεχνολογικά ανεπτυγμένων από τους ανθρώπους.  Δείχνουν τους ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ που ο προφήτης ΕΝΩΧ  περιέγραψε στο 'απόκρυφο' κατά κάποιους βιβλίο του και τα άνομα τέκνα τους τους γίγαντες και τους Νεφελίμ.       Το θέμα των τεράστιων μορφών που υπάρχουν διάσπαρτες στον πλανήτη γη αποφεύγεται συστηματικά να ερευνηθεί...  τόσο ο 'πολύς' ερευνητής Εριχ Φον Ντένιγκεν , όσο και άλλοι όμοιοί του, απέφυγαν να αναφερθούν στην Ελλάδα.   Στην Ελλάδα που όταν έφθασε το πλήρωμα του χρόνου για την ΚΡΙΣΗ (ΚΡΗΤΗ)  του ΘΕΟΥ κατά των ανθρωποφάγων γιγάντων και Νεφελίμ, γεννήθηκε ο ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ Νεφελίμ (θεός ? ) Δίας που δημιούργησε το γένος των Ολυμπίων Νεφελίμ ή ΕΛ , πήρε την εξουσία από τους Κρόνιους νεφελίμ, μετά από 10ετή πόλεμο (ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ) με αυτούς, τους ενέκλεισε στο κέντρο της γής (ΤΑΡΤΑΡΑ)  και σταμάτησε τη βρώση (φάγωμα) των ανθρώπων από τους ομοίους του.    

 

 Aλήθεια πόσο τυχαίες μπορεί να είναι αυτές οι δύο μορφές  που εμφανίζονται παρακάτω ?  Η μία (αμέσως επόμενη σειρά 3 φωτογραφιών ) είναι  στα Γρεβενά

 

 

 

      και η άλλη   (   οι πιό κάτω φωτογραφίες )  στην ...Κρήτη (Γεωργιούπολη)

Δέστε αυτό το 'πέτρινο θηρίο' , όπως το αποκαλούν Οι σημερινοί κάτοικοι στην περιοχή... Παράξενες ομοιότητες με τη Λίγκα...   Μάλλον δεν είναι τυχαία ..πέτρινα σκαλίσματα. Ισως τελικά η ΜΕΔΟΥΣΑ να υπήρξε ..και να έδρασε κάποτε.

   

 

Tο όρος  Γιούχτας κείται 15 χιλιόμετρα στη Νότια πλευρά Ηρακλείου Κρήτης. Ο Γιούχτας έπαιζε σημαντικό ρόλο στην Μινωική ναυσιπλοΐα καθώς είναι το πρώτο βουνό που φαινόταν για όσους ερχόταν στην Κνωσσό.Έχει υψόμετρο 811 μέτρα .  Είναι γνωστότατο στην περιοχή το ανθρωπόμορφο σχήμα του (εικόνα κάτω) και έχει δημιουργήσει μύθους από την Μινωική εποχή.. Κατά την μυθολογία εκεί ήταν ο τάφος του Δία. Το γεγονός αυτό ενισχύεται από το σχήμα του όρους που θυμίζει έντονα ανθρώπινο πρόσωπο, αν το κοιτάξεις από τα Β.Δ..  Το “πρόσωπο” είναι ξαπλωμένο και κοιτάζει τον Κρητικό ουρανό. Το όνομα του βουνού ήταν “Ιυττός” (Κνωσσία Δίκτη) στην αρχαιότητα. Το όνομα Γιούχτας αποτελεί παραφθορά του Λατινικού Γιούπιτερ που σημαίνει Δίας ακόμα όμως και το Ιυττός μπορεί με παράφραση να γίνει Γιούχτας (Ιυττός,Ιυκτός,Γιούκτας).   Βέβαια κανείςσύγχρονος  'αρχαιοσοφός' δεν ανέφερε ποτέ ότι στο νησάκι 'Δία', απέναντι από το Ηράκλειο Κρήτης,  ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΡΑΧΟΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΟΣ,  ο Ζακ Υβ Κουστώ ανακάλυψε το 1976, στο βυθό, τετραγωνισμένους και ορθογώνιους βράχους, που συγκροτούσαν τεχνητό λιμενοβραχίονα και τα αποκάλεσαν Κυκλώπεια τείχη. Στην αρχή οι ερευνητές νόμισαν πως ήταν τεχνητό λιμάνι, ναύσταθμος του Μίνωα. Αργότερα όμως διαπίστωσαν πως είναι πολύ πιο παλιό. Ομοιάζουν με τα "Κυκλώπεια τείχη" του νησιού Μπίμινι των Μπαχάμας, που είπαν πως είναι κατάλοιπα της Ατλαντίδας, οπότε οι μελετητές προβληματίστηκαν...



                    

 

  

 

 

Βραχομορφή στα  Νησιά  Γκαλάπαγκος 

 

Ερευνώντας το παγκόσμιο διαδύκτιο χρόνια τώρα, ανακάλυψα παρόμοιες καταστάσεις και σε άλλες περιοχές. Περιοχές που έδρασαν οι 'θεοί ' του Ολύμπου κατά την Τιτανομαχία και Γιγαντομαχία . Ειδικά στο ΠΕΡΟΥ υπάρχει το γνωστό ΠΕΤΡΙΝΟ ΔΑΣΟΣ ( Marcahuasi Stone Forest ) στο οποίο υπάρχει μια πανσπερμία τεράστιων πέτρινων μορφών.

                                

Το Πέτρινο Δάσος του Marcahuasi                               Χαμένοι πολιτισμοί των Άνδεων από τον David Pratt (Ιανουάριος 2010).

Η Marcahuasi (ή Markawasi) ένα οροπέδιο, 4000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, βρίσκεται στο Junin του Περού, 80 χλμ βορειοανατολικά της Λίμα. Εκατοντάδες τεράστιοι βράχοι υπάρχουν στο  οροπέδιο αυτό. Μια μυστηριώδης ομοιότητα με τα ζώα και τα πρόσωπα των ανθρώπων παρατηρείται όταν αυτά παρατηρούνται  από ορισμένες γωνίες και κάτω από ορισμένες συνθήκες φωτισμού.  39 άνδρες και γυναίκες διαφόρων εθνικοτήτων και φυλών μπορούν να εντοπιστούν, μαζί με μια μεγάλη ποικιλία ζώων όπως τα άλογα, καμήλες, ελέφαντες, λιοντάρια, βατράχους, φώκιες, χελώνες, σφίγγες, έναν ιπποπόταμο, θαλάσσια λιοντάρια ή σφραγίδες, ένας κροκόδειλος, και σαύρες. Πολλοί πιστεύουν ότι αυτές οι μορφές δεν είναι τίποτα άλλο, αλλά φυσικά διαβρωμένα πετρώματα, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι οι άνθρωποι είχαν ένα χέρι στο σκάλισμα τους. Αν και είναι γνωστό στην τοπική κοινωνία, το Marcahuasi ήταν στο προσκήνιο και  μετά ανακαλύφθηκε από τον αρχαιολόγο του Περού Ντάνιελ Ruzo το 1952. υποστήριξε ότι η «κουλτούρα Masma» είχε ζήσει εκεί περίπου 10.000 χρόνια πριν, πριν από τον «κατακλυσμό του Νώε"!                  http://davidpratt.info/andes1.htm

Ολόκληρο  Δάσος...   Παραθέτω μερικές εικόνες ακόμη.

        

  ΜΙΑ ΧΕΛΩΝΑ, ΤΕΡΑΣΤΙΑ, ..ΦΥΣΙΚΗ

       

Αν το δει κανείς έτσι καλώς... Αλλά υπάρχουν και άλλα... χαμένα στοιχεία στο ΠΑΖΛ. Χαμένα ή ηθελημένα χαμένα, κοινώς αγνοημένα.  Δέστε τις 3 παρακάτω εικόνες κάποιων πανάρχαιων μνημείων στην ίδια περιοχή και συγκρίνετέ τες με όσα έχω δημοσιεύσει στον τομέα ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑ και  εργοστάσια - μηχανισμοί , εκμετάλλευσης ΟΡΓΟΝΗΣ εδώ.....   

Μήπως κάποιος αρχαιολόγος πρέπει να αρχίσει να βλέπει την ΙΣΤΟΡΙΑ του πλανήτη και λίγο πριν τους 4 κατακλυσμούς που αναφέρονται στην Ελληνική ιστορία (ο κατακλυσμός του ΝΟΑ ή ΝΩΕ αν θέλετε, είναι μόλις ο ..πρώτος , πιό πρόσφατος , από τους...11) .  Μήπως πρέπει να 'δούνε' τους ΜΥΚΗΝΑΙΚΟΥΣ   ΤΑΦΟΥΣ σε κάποια άλλη αρχαιότρη διάσταση , πριν χρησιμοποιηθούν αργότερα - πολύ αργότερα - σαν τάφοι ? Μήπως πρέπει να τα συσχετίσουν όλα αυτά...   ΠΕΡΟΥ = ΠΕΡΑ... ή Ο ΡΟΥΣ (ενεργειακός) + Πέρασμα.  

Αν δείς... ΑΝΔΕΙΣ.  Τι άλλο να δει κανείς.

   ΓΗ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ...  ΧΙΛΗ (ΧΕΙΛΗ) ,  ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ , ΑΡΓΕΝ - ΤΙΝΟΙ (ΤΙΝΑ) ,  ΠΑΤΑΓΟΝΙΑ (ΠΑΤΑ στη   ΓΩΝΙΑ) ...  Και χιλιάδες άλλες ονομασίες που αποκρύπτουν Μήπως κανείς δε βλέπει την Ολύμπια παράδοση εδώ ? Γιατί άραγε ?  Ατλαντοσπέρματα ... ΓΙΑΤΙ ?        Γιατί δεν είναι ευπρόσδεκτοι οι Ελληνες αρχαιολόγοι στο Περού ?

   

 

 

Δέστε ακόμα μια περίεργη βραχομορφή...   Στην ΜΙΚΡΟΝΗΣΙΑ  ... Συμπτωση.    Πάλι ΟΛΥΜΠΙΑ ονομασία.  

http://www.janeresture.com/palau/Palau.htm 4

 

 

Για τις τεράστιες βραχομορφές που βλέπουμε σήμερα, είναι δύσκολο να πει κανείς με σιγουριά, αν είναι έργο της φύσης ή έργο των Νεφελίμ του παρελθόντος.  Ομως θα πρέπει  ο ερευνητής να γνωρίζει τις τεχνολογίες των Νεφελίμ , πως κάλυπταν τις ενεργειακές τους ανάγκες,  τα περί γεωενέργειας ,  τα ενεργειακά ρεύματα της γης (εικόνα κάτω δεξιά, τα πεντάγωνα σχήματα και οι ενεργειακοί κόμβοι )  , τις χρονοπύλες  και τα ενεργειακά ρεύματα (γνωστές με την κωδική ονομασία 'σκουλικότρυπες' ) που τις συνέδεαν.   Αλλωστε οι μεγαλύτεροι θυσαυροί των Δελφών είναι οι  λεγόμενοι ΟΜΦΑΛΟΙ  (εικόνα κάτω αριστερά ) , που είναι γεμάτοι απο τους ΑΓΡΗΝΟΥΣ (εικόνα κάτω αριστερά, τα σχήματα που φέρονται σαν διαπλεκόμενα  ) , οι οποίοι καταγράφουν αυτές τις 'σκουλικότρυπες'.   

 

                

 

Κανείς δεν μπαίνει στον κόπο , έστω να εξηγήσει αυτό το φαινόμενο.  Ταξιδεύοντας προς το κέντρο της Αθήνας, στο ύψος πριν τη γέφυρα της Κηφισιάς κοιτάξτε προς την κορυφή του όρους ΠΑΡΝΙΣ και θα δείτε ένα τεράστιο πρόσωπο να κοιτά τον ουρανό με απόγνωση.  Το ίδιο να κάνετε και κινούμενοι από Δράμα προς Φιλίππους παρατηρώντας αριστερά το λόφο πάνω από τη Ληδία και την κορυφή του ΠΑΓΓΑΙΟΥ (ΠΑΝ +ΚΑΙΩ = ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙΩ) όρους. Και τόσα άλλα...

     

Eντυπωσιακότατο εύρημα στην ΑΣΤΙΚΗ περιοχή ( o όρος 'ΑΤΤΙΚΗ' είναι μεταγενέστερος), είναι αυτό του προσώπου της ΑΘΗΝΑΣ   Οι Αθηναίοι  χάραξαν σε μνήμη  της μεγάλης νίκης επι των Ατλάντων κάποια μνημεία. Ενα από αυτά πιστεύω ότι είναι και αυτό που παραθέτω σε φωτογραφία.  Ειναι σαφώς η κεφαλή της αρχιναυάρχου του Αθηναικού στόλου Αθηνάς, που φέρει περικεφαλαία. Το μνημείο δεν είναι εύκολα ορατό. Αν και το ύψος του  υπολογίζεται στα 70 - 100 μέτρα , κανείς δεν φαίνεται να το έχει δεί μέχρι σήμερα. Σας το παρουσιάζω σε ασπρόμαυρο φόντο και σε χρωματική μορφή.   Είναι ορατό από πολλά χιλιόμετρα.  Ακόμα και μέσα από το Σαρωνικό κόλπο.  Είναι γραμμένο από τον Πλάτωνα, ότι οι Αθηναίοι ΕΣΤΗΣΑΝ ΜΝΗΜΕΙΟ ΝΙΚΗΣ ΜΕΓΑΛΟ, μετά την νίκη κατά των Ατλάντων. Μάλλον πρόκειται για αυτό το μνημείο, το οποίο έχει ύψος 75 περίπου μέτρα.   

 

 

  

            

 

    Το πρόσωπο της ΝΕΦΕΛΗΜ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ , ΑΘΗΝΑΣ. ΑΤΤΙΚΗ σε θέση περίοπτη.  

 

 

Π Α Ρ Α    Θ Η Ν     Α Λ Λ Ω Σ 

( Α Θ Η Ν Ω Ν )

 

ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ  ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΑΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ

ΑΓΝΩΣΤΑ  Μ Ν Η Μ Ε Ι Α  

 

' ...θαυμάζεται, πάντων μήνέν ύπερέχει μεγέθει καί άρετή. λέγει γάρ τά γεγραμμένα όσην η πόλις ύμών έπαυσέν ποτε δύναμιν ϋβρει πορευομένην άμα έπί πάσαν Εύρώπην καί 'Ασίαν, έξωθεν όρμηθείσαν έκ τού 'Ατλαντικού πελάγους. τότε γάρ πορεύσιμον ήν τό έκει πέλαγος. νήσον γάρ πρό τού στόματος είχεν ό καλείτε, ώς φατε, ύμείς `Ηρακλέους στήλας, η δέ νήσος άμα Λιβύης ήν καί Άσίας μείζων, έξής έπιβατόν έπί τάς άλλας νήσους τοίς τότε έγίγνετο πορευομένοις, έκ δέ τών νήσων έπί τήν καταντικρύ πάσαν ήπειρον τήν περί τόν άληθινόν έκείνον πόντον. τάδε μέν γάρ, όσα έντός τού στόματος ού λέγομεν, φαίνεται λιμήν στενόν τινα έχων είσπλουν, έκείνο δέ πέλαγος όντως ή τε περιέχουσα αύτό γή παντελώς άληθώς όρθότατ' άν λέγοιτο ήπειρος. έν δέ δή τή Άτλαντίδι νήσω ταύτη μεγάλη συνέστη καί θαυμαστή δύναμις βασιλέων, κρατούσα μέν άπάσης τής νήσου, πολλών δέ άλλων νήσων καί μερών τής ήπείρου. πρός δέ τούτοις έτι τών έντός τήδε Λιβύης μέν ρχον μέχρι πρός Αίγυπτον, τής δέ Εύρώπης μέχρι Τυρρηνίας. αύτη δή πάσα συναθροισθείσα είς έν η δύναμις τόν τε παρ' ύμίν καί τόν παρ' ημίν καί τόν έντός τού στόματος πάντα τόπον μιά ποτέ έπεχείρησεν όρμή δουλούσθαι. τότε ούν ύμών, ω , Σόλων, τής πόλεως η δύναμις είς άπαντας άνθρώπους διαφανής άρετή τε καί ρώμη έγένετο.

πάντων γάρ προστάσα εύψυχία  καί τέχναις όσαι κατά πόλεμον, τά μέν τών Ελλήνων ηγουμένη, τά δ' αύτή μονωθείσα έξ άνάγκης τών άλλων άποστάντων, έπί τούς έσχάτους άφικομένη κινδύνους, κρατήσασα μέν τών έπιόντων τρόπαιον έστησεν, τούς δέ μήπω δεδουλωμένους διεκώλυσεν δουλωθήναι, τούς δ' άλλους, όσοι κατοικούμεν έντός όρων `Ηρακλείων, άφθόνως άπαντας ήλευθέρωσεν. ύστέρω  δέ χρόνω  σεισμών έξαισίων καί κατακλυσμών γενομένων, μιάς

ημέρας καί νυκτός χαλεπής έπελθούσης, τό τε παρ' ύμίν μάχιμον πάν άθρόον έδυ κατά γής, ή τε 'Ατλαντίς νήσος ώσαύτως κατά τής θαλάττης δύσα ήφανίσθη. διό καί νύν άπορον καί άδιερεύνητον γέγονεν τούκεί πέλαγος, πηλού κάρτα βαθέος έμποδών όντος, όν η νήσος ίζομένη

παρέσχετο. " 

 

Απόσπασμα από τον ΤΙΜΑΙΟ του ΠΛΑΤΩΝΑ. Εδώ ο Σόλων αναφέρει όσα οι ιερείς της Αιγύπτου του ανέφεραν για την αρχαία Αθήνα,   όταν μόνη ( οι άλλοι αποστάτησαν και την εγκατέλειψαν) αυτή, με πρόμαχο την ίδια την Αθηνά, κατενίκησε τους Ατλαντες και ελευθέρωσε όλους τους υπόδουλους λαούς, ΕΣΤΗΣΕ  δε και ΤΡΟΠΑΙΟ για τη νίκη αυτή. .

Τι μπορεί να ήταν το τρόπαιο αυτό άραγε. Τι άλλο από τη μορφή της τροπαιούχου αρχιναυάρχου πολεμάρχου Αθηνάς Δείτε προσεκτικά την παρακάτω εικόνα , η οποία παριστά προφανέστατα την Αθηνά (είναι η μόνη γυναίκα που φέρει κράνος). Είναι ύψους 70 και πλέον μέτρα.. Φαίνεται σε πολύ μεγάλη απόσταση ακόμη και σήμερα.

 

                                  

 

      Για τη μεγάλη σύγκρουση Αθηναίων  -  Ατλάντων δε γνωρίζουμε πολλά.

         O στόλος των Αθηναίων με 13 πλοία διέρχεται  το Γιβραλτάρ και κινείται Β , ΒΔ στον Ατλαντικό ωκεανό.  Δεν αναφερόμαστε σε συμβατικά ξύλινα πλοία, αλλά μάλλον για τεχνολογίες  σαν την Αργώ.  Αυτό το σκάφος που περιγράφεται στην αργοναυτική εκστρατεία , ότι σταμάτησε πάνω από τα βράχια και οι ναύτες του έβλεπαν από κάτω τη Λιβύη (Αφρική).   Ανοικτά της σημερινής Κορνουάλης είδαν κάποιο φως.. 

       Ήταν βράδυ. Με το ξημέρωμα ένας τεράστιος στόλος,  οι Ατλαντες  επιτέθηκαν απροειδοποίητα στα 13 πλοία Τα 12 καταστράφηκαν ολοσχερώς. Γλίτωσε μόνο η ναυαρχίδα, η Πάρ-αλλος οδηγούμενη από την Αθηνά? Οχι τη θεά? Την ανθρώπινη Αθηνά, την κόρη του ανθρώπου Δια  της οικογένειας των Αθηναίων που λένε ότι  ήρθε από κάπου αλλού Και δίδαξε τους εδώ γηγενείς Στην πρώτη ΑθήναΟχι τη σημερινή ..Αυτή που εμείς ξέρουμε είναι η τρίτη.

        Οι Αθηναίοι ετοίμασαν αμέσως τον αποικιακό στόλο τους που αριθμούσε άνω των 400 σκαφών (δεν γνωρίζουμε περί του αριθμού του μητροπολιτικού στόλου  που έμεινε στην Αθήνα σαν στρατηγική εφεδρεία). Οι άτλαντες κάνουν το λάθος να εισέλθουν στη Μεσόγειο. Εξω από τη Μασσαλία συγκρούσθηκαν οι 2 στόλοι Αθηναίων  Ατλάντων.

       Οι Αθηναίοι καταστρέφουν ολοσχερώς τους άτλαντες , αλλά έχουν μεγάλες απώλειες.   Και οι δυο αντιμαχόμενοι κατάλαβαν ότι δεν βγάζει πουθενά η διαμάχη.

 

  

 

eI

       Στις παραπάνω εικόνες φαίνεται η ΑΛΟΣ ή αύρα κατά κάποιους άλλους.  Η αύρα της φύσης.  Δίπλα σε αυτή την άλο (αύρα)  της άμμου (θήν είναι η άμμος) ήταν το όνομα των ΑΘΗΝΏΝ . ΠΑΡΑ ΘΗΝ ΑΛΟΣ ->    ΠΑΡΑ-ΘΗΝΑΣ  ->   ΑΘΗΝΑΣ.  

 

 

             

 

  Παρακάτω παρουσιάζω ανθρωπόμορφη βραχομορφή από την περιοχή κάτω από το Σπήλαιο Γρεβενών. Κοιτάζει ανατολικά. Η δεύτερη φωτογραφία που έλαβα ήταν 'κουνημένη' (κάτω δεξιά) ..

 

 

 

Κάποια παράξενα σχήματα είχαν αποτυπωθεί πάνω της. Τα δείχνω ασχολίαστα

 

 

Εντυπωσιακός είναι και ο ΠΗΓΑΣΟΣ που φαίνεται από τον ουρανό ΝΑ του ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ.

 

 

 Η παρακάτω βραχομορφή είναι από την περιοχή ΠΕΤΡΕΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ.  Φαίνονται 4 πολεμιστές να συζητούν. Υπάρχουν βέβαια και τερατομορφές σαν αυτή στην ΚΟΝΙΣΤΡΑ ΕΥΒΟΙΑΣ (κάτω δεξιά).

 

    

 

Η παρακάτω βραχομορφή είναι από την περιοχή ΓΥΜΝΟ ΕΡΕΤΡΙΑΣ.  Φαίνεται καθαρά ένα τεράστιος δράκος - η κεφαλή του - .  Στην περιοχή αυτή όπου ΕΡΕΑΝ 3 ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ (ΕΡΕΤΡΙΑ = ΕΡΕε ΤΡΙΑ)  έγινε η μεγαλύτερη μάχη των Ολυμπίων του Δία με τους Γίγαντες.  Είναι τα λεγόμενα ΛΙΛΑΝΤΙΑ ΠΕΔΙΑ , από τον Λίλα ποταμό .

   

 

 

 

 

  Παραθέτω παρακάτω, ασχολίαστα, μια σειρά εντυπωσιακών βραχομορφών απο τον Ελλαδικό χώρο. Στην ιστοσελίδα  http://www.geoment.e-e-e.gr/publication8.htm  υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που μπορεί να 'φωτίσει' αυτό το ταξίδι.

 

 

 

 

 

 

  

 

 

     

 

 

 

 

   

 

 

    

Εικόνα ΓΚΡΙΖΟΥ. Γράφεται ότι με αυτά τα πλάσματα ανταλλάσσουν τεχνολογίες οι ΗΠΑ

 Είναι ο περίφημος Ε.Τ. της κινηματογραφικής ταινίας του ΣΠΙΛΜΠΕΡΓΚ. Μια προσπάθεια

προπαγάνδας στο κοινο των ΗΠΑ ώστε να τους δεχθούν σαν φίλους την κατάλληλη ώρα

που θα ανέβουν στην επιφάνεια του πλανήτη. Υπάρχουν πολλές πύλες ανόδου. Μία από αυτές -                              Ο ΕΡΩς ή δαίμων της πορνείας δια τους κατέχοντες

κατά την άποψη του καλού μου φίλου Ι.Π. ΦΟΥΡΑΚΗ είναι στην ΑΒΥΣΟΟ ΤΩΝ ΛΥΚΩΝ ή                                                             τη γνώση...

ΛΥΚΑΒΥΣΟ ή ΛΥΚΑΒΥΤΟ....  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

  Η παραπάνω εικόνα ανήκει στην Κύπρο. Πενταδάκτυλος... Δεν είναι δάκτυλα , όπως φαίνεται. Μιά τεράστια κρόνια μορφή είναι. Ο Κρόνος ή κάποιος Γίγαντας. Εντύπωση προκαλεί το ανοικτό στόμα του. σαν να κεραυνοβολήθηκε ξαφνικά...  Αποψη από την ταράτσα του σπιτιού μου στο Στρόβολο Λευκωσίας.   

 

   

 

Και η  παραπάνω εικόνα ανήκει στην Κύπρο. Μορφή ΔΙΟΝΥΣΟΥ,  Πάνω από την Κερύνεια.   Η περιοχή ονομάζεται ακόμα και σήμερα ΠΑΝΑΓΡΑ. ΠΑΝ + ΑΓΡΑ. Εκεί που ο Πάνας άγρευε - κυνηγούσε...   Παντελή στο αφιερώνω...  Με την ευχή να ελευθερωθεί η περιοχή απο τους μογγόλους κρόνιους δούλους σύντομα.    

 

Το ταξίδι μου αρχίζει πριν από 11 χρόνια περίπου.  17  Δεκεμβρίου 1999.  Ταξιδεύοντας από την Αθήνα για Θεσσαλονίκη, στο ύψος του Ολύμπου αποφασίζω να φωτογραφίσω το ’βουνό των θεών’.   Όταν εμφανίζω τις φωτογραφίες, έκπληκτος βλέπω σε μία από αυτές, να έχει εμφανισθεί ένα μελαγχολικό πρόσωπο. Το σχήμα με παρέπεμπε στην Αθηνά, μιας και ήταν πρόδηλα γυναικείο και φορούσε κράνος.

 

 

  Η πρωτότυπη φωτογραφία με τη μορφή της Αθηνάς. Απέναντι , η χαράδρα του Ενιπέα , Όλυμπος. Να προσεχθεί η επιμετωπίδα του κράνους στο ύψος της μύτης.

 

 

 

 

 

  Η πρωτότυπη φωτογραφία με τη μορφή της Αθηνάς επεξεργασμένη.  Λίγο περισσότερο contrast αριστερά και ασπρόμαυρο φόντο δεξιά.  

 

  Η επόμενη περίεργη ’συνάντηση’ θα έρθει μερικές ημέρες μετά.  Έχοντας διαβάσει το έξοχο βιβλίο του κου Γ.Γ. Αυφαντή, τον οποίο γνώρισα προσωπικά την προηγούμενη βραδιά σε συνάντηση με τον σπηλαιολόγο ' παλαιοντολόγο Δρ. κο Άρη Πουλιανό ,  αποφασίζω ένα μικρό ταξίδι στην Βέροια , προκειμένου να θαυμάσω την βραχομορφή της Βεργίνας, που περιέγραφε στο βιβλίο του. Πλησιάζοντας στον Αλιάκμονα από την επαρχιακή οδό Θεσσαλονίκης - Βέροιας, βλέπω τη μορφή της κόρης (παρακάτω εικόνα). Μόνο που αυτή η μορφή δεν είναι ανθρώπινη... Έχει πολύ  μακρύ πρόσωπο. Καμία σχέση με άνθρωπο και ειδικά με την εποχή στην οποία αναφερόμαστε... Την εποχή της πριγκίπισσας ...Βεργίνας.

 

 

  Φθάνοντας στον Αλιάκμονα αποφάσισα να κάνω άλλη μια επίσκεψη στην αρχαιολογική περιοχή της Βεργίνας. Φθάνοντας στην Νότια πλευρά της κοίτης του Αλιάκμονα  (Αλια + ακμων =  συγκέντρωση λαού   +  ο λίθος που έπεσε από τον ουρανό, δηλαδή ξεπεσμένες οντότητες =  το σύνολο των ξεπεσμένων οντοτήτων.. που αναφέρεται ? στους Ελοχίμ ? στους ανθρώπους ? ). κάτι περίεργο μου συμβαίνει. Τα χέρια μου άρχισαν να οδηγούν μόνα τους. Εγώ απλά  κοιτάζω.  Όπως ήταν φυσικό τα έχασα. Μετά λίγα μόλις λεπτά ανακτώ τον έλεγχο των χεριών μου. Σταματώ το αυτοκίνητό μου δεξιά, προς την κοίτη του  ποταμού.  Βγαίνω αμέσως έξω. Το βλέμμα μου με οδηγεί (κυριολεκτικά) στην απέναντι όχθη. Σε ένα βράχο που είχε τη μορφή κεφαλής Σειληνού.  Παραθέτω  παρακάτω τη μορφή του σε σχετικές φωτογραφίες. Τότε δεν είχα ιδέα τι ήταν οι νεφελήμ. Ήταν η πρώτη ενσυνείδητη συνάντηση με βραχομορφή.

 

 

Έτσι , πριν από 11  περίπου χρόνια, έχοντας εντοπίσει  πολλές αρχαίες βραχομορφές, άρχισα να ερευνώ το λόγο της ύπαρξής τους. Είναι δύσκολο να οριοθετήσει κανείς ποιές από αυτές είναι τεχνητές (και δεν αναφέρομαι σε κατασκευή από ανθρώπους , μόνο, ούτε φυσικά με τεχνολογίες  που είναι γνωστές σήμερα) και ποιές αποτελούν απλά παιχνίδια της φύσης, ή μάλλον των ατελέστατων 'φυσικών, οργάνων μας, των οφθαλμών μας...   

 

  

 

Aλλά τι να πει κανείς για την 'κυρία' στην παραπάνω εικόνα ? Πόσο φυσικό μπορεί να είναι αυτό το δημιούργημα?  Ποιά είναι αυτή η 'κυρία' που στέκεται μπροστά σε αυτό το περίεργο - μη αναγνωρίσιμο - χειριστήριο ?  Θα τη βρείτε εύκολα στην αριστερή πλευρά της χαράδρας κινούμενοι από Λεωνίδιο (ΊΔΙΟ του ΛΕΩΝ = περιοχή  - νεφελήμ -  λεοντόμορφων, σαν αυτούς που έκοβε τα κεφάλια και τα φόραγε σαν τρόπαια ο Ηρακλής...) προς Σπάρτη, πριν τον Αγιο Βασίλειο.  Η παράδοση και πολλοί γέροντες μιλάνε για περιοχή με συχνές εμφανίσεις νεράιδων στην περιοχή αυτή ακόμα και σήμερα...

 

       

 

 

Η περιοχή των λεοντόμορφων νεφελήμ εσημαίνετο πάνω σε τεράστιους βράχους. Στην άνω αριστερή εικόνα βλέπουμε ένα από αυτούς (κίτρινο τετράγωνο) να κάθεται πάνω από το κεφάλι ενός πιθήκου (κόκκινος κύκλος). Οι πίθηκοι υπάρχουν παντού σε βραχομορφές. Και στην Κύπρο, στον πενταδάκτυλο. Ιδια μορφή ακριβώς. Δεξιά υπάρχει ένας θλιμμένος - νικημένος ? - λεοντόμορφος  (κίτρινο τετράγωνο) με μάτια κλειστά και αυτιά κατεβασμένα...  πάνω δεξιά η μορφή ενός ανθρώπου. Λεπτομέρεια από την παρακάτω εικόνα σε κορυφή στην ίδια πλευρά του δρόμου.  Ολοι οι βράχοι είναι 'κόκκινοι'.  Το πορτοκαλόχρουν αυτό πιθανώς να είναι αποτέλεσμα δράσης απίστευτων οπλικών συστημάτων που χρησιμοποιήθηκαν κατά την ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ. Οταν ο 'αποστάτης'  νεφελήμ ΔΙΑΣ, υιός Κρόνου, αποφάσισε να υποτάξει γίγαντες και ΤΙΤΑΝΕΣ (= ΤΙ  ΗΤΑΝ ?  έλα ντε... νεφελήμ ήταν...) . Στο Λεωνίδιο , όταν ρώτησα τους κατοίκους πως λένε αυτούς τους τεράστιους βράχους μου απάντησαν 'ΚΟΚΚΙΝΟΒΡΑΧΟΥΣ' ...  Αυτά θέλουν να πιστεύουμε... Εμείς οι ΑΟΜΜΑΤΟΙ... και ανιστόρητοι συγχρόνως νεοέλληνες...  

 

 

 

 

 

 

Εν κατακλείδι , τα  μέχρι στιγμής αποτελέσματα της προσωπικής έρευνάς μου δείχνουν σαφώς ότι  Βραχομορφές 

 

  1.   Κατασκευάσθηκαν για τη σήμανση περιοχών με ύπαρξη οργόνης ή υπερινών ή γοργονίου ή πράνα ή κοσμικής ενέργειας.

  2.   Υπάρχουν κατασκευασμένες τεχνητά για κατάδειξη περιοχών ύπαρξης τελλουριακών ρευμάτων.

  3 Τεχνητά λαξευμένες ώστε να δείχνουν κάποιο σημαντικό ιστορικό γεγονός στην ιστορία των Νεφελήμ

  4.  Δημιουργήθηκαν για τη σήμανση περιοχών -  βασιλείων των Νεφελήμ.
  5.  Δημιούργησαν οι ίδιοι οι Νεφελήμ με σκοπό να αποτρέψουν την προσέγγιση ανθρώπων σε ιδιαίτερες για αυτούς περιοχές.
  6Ίσως να είναι και κάποιες ψηγμένες οντότητες (μύθος ? της ΜΕΔΟΥΣΑΣ) που κάποτε είχαν ψυχή.

 

   Είναι τόσα πολλά αυτά αυτά τα βραχογραφήματα  που έχω συναντήσει από τότε που μου είναι μάλλον δυσχερές να τα κατηγοριοποιήσω. Αλλά και να τα δημοσιεύσω.

 

  Παραθέτω εδώ, δύο γνωστές βραχομορφές, όπως αυτή του προσώπου του ΔΙΑ στον Όλυμπο (κάτω αριστερή εικόνα) Είναι ένα εμφανώς ανθρώπινο πρόσωπο. Λέγεται ότι αριστερά υπάρχει η βραχομορφή της Αθηνάς.  Για κάποιον που δεν έχει εμπειρία σε βραχομορφές , ίσως... Το πρόσωπο αυτό όμως αν το κοιτάξεις κάτω από τα μάτια , στο ύψος της μύτης, ( δεξιά κάτω εικόνα)   δείχνει ένα άλλο πρόσωπο, εμφανώς όχι ανθρώπινο ...  Και δεξιά διακρίνονται αχνά διάφορες μορφές σαυροειδών όντων...   ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ , ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΛΑ , ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΟΧΙ 'ΤΥΧΑΙΕΣ' ΒΡΑΧΟΜΟΡΦΕΣ , ΜΕ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΧΑΡΑΓΜΕΝΑ ή ΚΑΙ ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΟΙ ΒΡΑΧΟΙ , ΑΛΛΑ ΣΑΦΗ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΟΔΟΔΕΙΚΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ή ΚΑΤΙ.

 

  

 

 

ΘΑ    ΔΩΣΩ    ΑΛΛΟ    ΕΝΑ    ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.

H γνωστή βραχομορφή  μιας άγνωστης ανθρώπινης(?) μορφής στην νότια πλευρά του βράχου της Ακροπόλεως (κάτω εικόνα).  Προσωπικά πιστεύω ότι παριστά τον Κέκρωπα, βασιλέα των Κεκροπίδων.  Οι κέκροπες ή κεκροπιδή, ήσαν άνθρωποι από τη μέση και επάνω και ψάρια από τη μέση και κάτω. Οι γνωστές γοργόνες, μάλλον ήσαν τέτοιας υφής.  Τώρα πόσο μύθος μπορεί να είναι αυτή  η ιστορία που έχει ο ίδιος ο Πλάτων καταγράψει δεν γνωρίζω.  Είμαστε στην ανατολική πλευρά του βράχου της Ακροπόλεως. Στην ΒΑ, ποιό συγκεκριμένα, κοιτώντας αυτήν την εικόνα.

 

 

 

 

 Ένα πλάσμα πάντως που μοιάζει με την περιγραφή  του Κεκρωπα , έχει φωτογραφηθεί στον Περσικό κόλπο, στην ΝΔ ακτή του...  εικόνα του υπάρχει παρακάτω (αριστερή εικόνα) .  Αναφέρονται ότι θεάθηκαν  3.500 τέτοια πλάσματα.  Τους κεκρωπες έδιωξαν οι Ολύμπιοι νεφελήμ ή ΕΛ κατ' άλλους.  Η Αθηνά , στον περίφημο 'διαγωνισμό' της με τον Ποσειδώνα , βασιλιά των θαλάσσιων όντων και προφανώς προστάτη των μισοψαροσώματων Κεκρωπίδων.  Η Αθηνά επεκράτησε και τα κεκρωπιδη μετέφεραν την πρωτεύουσά τους στην 2η Αθήνα, στη σημερινή περιοχή της Λίχας, στη Β.Ευβοια.  Κάποιος Κεκρωπες μάλιστα φέρεται σαν ο πρώτος κάτοικος της Κύπρου.  Αλλά υπάρχει και η εκδοχή η ανθρωπόμορφη βραχομορφή της ακρόπολης να ανήκει σε Ερεχθέα. Ένα άλλο γένος ανθρώπων κατά Πλάτωνα.  ΤΩΝ ΕΡΕΧΘΕΩΝ. ΕΞ ΟΥ ΤΟ ’ΕΡΕΧΘΕΙΟ’ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣΤα πλάσματα αυτά ήσαν από τη μέση και κάτω φίδια...  Σαν και αυτό της παρακάτω εικόνας ...  (δεξιά εικόνα).

 

            

 

Αριστερά εικόνα.  Κεκρωπες (?)  στον Περσικό κόλπο. Κάπου στη Σαουδική Αραβία. Οι κεκρωπες κατά τον Πλάτωνα και τη μυθολογία, ήσαν άνθρωποι αλλά από τη μέση και κάτω ψάρια.  Ο Κέκρωψ, βασιλιάς τους, ήταν ο πρώτος κάτοικος της  Κύπρου. Δεξιά εικόνα. Ένα περίεργο ον που βρέθηκε στη Μαλαισία. Με σώμα πύθωνα και κεφάλι ανθρώπινο, λεπτά αδύνατα χέρια, μακριά ξανθά μαλλιά και μικρό ξανθό γενάκι. Οι ιθαγενείς που το έπιασαν ισχυρίζονται ότι ήταν δύο από αυτά, αλλά κατάφεραν να πιάσουν μόνο το θηλυκό. Το αρσενικό είχε κοντά μαύρα μαλλιά και μαύρο μούσι.   Υπάρχει βέβαια και σχετικό video. Δες Video (wmv):FIDI ME ANUROPINO KEFALI.mpg    Η Ελληνική μυθολογία αναφέρει ότι όταν γεννήθηκε ο ΕΡΕΧΘΕΑΣ, η ΑΘΗΝΑ έβαλε το Βρέφος σε ένα κιβώτιο και ανέθεσε τη φύλαξη στις Τρεις Κόρες.    Από περιέργεια όμως το κιβώτιο ανοίχτηκε και μέσα ήταν ο ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ ΟΦΙΣ της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ.   Στη θέασή του οι τρεις κόρες του ΑΓΛΑΥΡΟΥ τρελάθηκαν και έπεσαν από τον Ιερό Βράχο.

 

  Μέχρι εδώ καλά. Αλλά ας δούμε τη βραχομορφή αυτή, από τη νότια πλευρά του Βράχου της Ακροπόλεως.  Η πάνω αριστερή εικόνα , είναι από τέτοια προσανατολισμένη λήψη.  Εδώ υπάρχει σαφώς ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΙΔΙ  (γαλάζιο περίγραμμα . Με το κόκκινο περίγραμμα περιγράφω τον οφθαλμό του)  ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ..ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ...     Αν μεταφερθούμε στην ανατολική πλευρά του Βράχου της Ακροπόλεως,  (πάνω δεξιά εικόνα)  θα ξαναδούμε το ανθρώπινο κεφάλι (Με το κόκκινο περίγραμμα περιγράφω την μύτη του).    Ας μεταφερθούμε τώρα πάλι στην νότια πλευρά του Βράχου της Ακροπόλεως,  (κάτω αριστερή  εικόνα).   Δεν υπάρχει ανθρώπινο κεφάλι.  Υπάρχει η κεφαλή ενός ΛΕΟΝΤΑ. Εκεί που πριν ήταν η Μύτη του ανθρώπου, τώρα υπάρχει ο αριστερός οφθαλμός του λέοντα. Δεξιός οφθαλμός (αριστερός ουσιαστικά για το αντικείμενο ) δεν υπάρχει.    Λεπτομέρεια με τον όφι  (το κίτρινο περίγραμμα )  στην κεφαλή του λέοντα,  υπάρχει στην κάτω κεντρική εικόνα.   Λεπτομέρεια με το που είναι η μύτη  (το μπλέ περίγραμμα ) και ο αριστερός οφθαλμός (το ερυθρό περίγραμμα) του λέοντα,  υπάρχει στην κάτω δεξιά εικόνα.   Βλέπουμε λοιπόν μια τεράστια βραχομορφή που εμπεριέχει 3 μορφές, του ΟΦΙ, του ΛΕΟΝΤΑ και του ΑΝΘΡΩΠΟΥ ταυτόχρονα, αλλά πρέπει ο παρατηρητής να αλλάξει προσανατολισμό για να τα δεί όλα αυτά. Ποιό είναι το μήνυμα της βραχομορφής ?   ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΟΦΙΟΓΕΝΕΙΣ ή ΕΡΕΧΘΕΙΣ ? ΚΑΙ Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑ ?  Που είναι κυρίαρχη μορφή τόσο στην μυθολογία όσο και στην ορθοδοξία. Τι παριστά άραγε. Τον εγωισμό κατά  την Ορθοδοξία ? ή τους λεοντόμορφους νεφελήμ, τους οποίους ο Ηρακλής έγδαρε ώστε να είναι το φόβητρό τους, φορώντας τη γδαρμένη προσωπίδα τους επί κεφαλής?  Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι αυτή η συγκεκριμένη βραχομορφή, κρύβει πολλά μηνύματα. Και τρομερά μυστικά για όλους εμάς. Άλλωστε γιατί θα έκλειναν όλα τα περάσματα κάτω και γύρω από την Ακρόπολη οι σημερινοί δυνάστες των ανθρώπων ?   Τι φοβούνται άραγε ?

 

 

 

Bραχομορφές σε άλλους πλανήτες.   Έχουν έρθει στο φως τεράστιοι ορθόλιθοι σε Σελήνη και Άρη. Και όχι μόνο.

 

  Θα πρέπει να αναφέρουμε εδώ ότι υπάρχουν  περιοχές στον πλανήτη, όπου για εκατοντάδες χιλιόμετρα υπάρχουν τεράστιες βράχυνες στήλες με εμφανείς βραχομορφές. Μία από αυτές ευρίσκεται στα Ουράλια όρη, στη Ρωσία. Ονομάζονται οι ορθόλιθοι του ΛΕΝΑ (ποταμός στη Σιβηρία). Το τοπίο είναι εξώκοσμο , και πολύ όμορφο. 

 

 

 

 

 Υπάρχουν επίσης ονομασίες - και είναι κυρίως Ελληνογενής η ρίζα τους - που σε προϊδεάζουν ότι αυτό που βλέπεις εκεί κάτι κρύβει. Πως θα μπορούσα να εξηγήσω αλλιώς την  ονομασία που έχει δοθεί σε αυτά τα υψώματα κάπου στη Β.Ιταλία ?  DOLIMITES. ΔΟΛΟΜΥΤΕΣ επί το Ελληνικότερον.   Δηλαδή ΟΙ ΜΥΤΕΣ που έχουν ΔΟΛΟ.  Μύτες είναι οι κορυφές που θα πρέπει να τις δούμε σαν σημεία εκροής ενέργειας.  Κάτι σαν κεραίες δηλαδή. Ο ’δόλος’ φυσικά είναι το καλά κρυμμένο μυστικό της αόρατης άγνωστης ενέργειας ..  Της οργόνης ?  του αιθέρα ?   της κοσμικής ενέργειας ? του πράνα ? του γοργονίου ?  Κάθε 'φυλή' έχει δική της ονομασία για το φως του Προμηθέα....

 

 

Θα πρέπει πάντως σε κάθε περίπτωση να είμαστε προσεκτικοί στις εκτιμήσεις μας για το αν πρόκειται για βραχομορφή ή απλό φυσικό φαινόμενο.

Πχ δεν μπορώ να πω σε καμία περίπτωση ότι αυτό το πρόσωπο που σχηματίζεται σε αυτό το όρος της Αφρικής είναι τεχνητή βραχομορφή. Θα πρέπει να έχω σοβαρές ενδείξεις για την μυθολογία και προιστορία της περιοχής. Για την περιοχή της Ελλάδας πάντως τα πράγματα είναι σαφώς ξεκάθαρα. Μιάς και είναι , ήταν και θα είναι το σημαντικότερο κέντρο εξέλιξης γεγονότων για όλο το σύμπαν...   Οι Ολύμπιοι νεφελήμ  φρόντισαν για τούτο

 

 

Η παρατήρηση των λίθινων �κυρίως � αυτών μνημείων (θα μας επιτραπεί η έκφραση) στηρίζεται σε φαινόμενα λανθάνουσας παρατήρησης των ανθρώπινων οφθαλμών. Ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τι συμβαίνει γύρω μας είναι επιστημονικά σήμερα ,αποδεδειγμένο, ότι δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια του σύμπαντος. Δεν βλέπουμε καθόλου τι συμβαίνει στον μικρόκοσμο. Δεν αντιλαμβανόμαστε τα νέφη των ηλεκτρονίων και τα μόρια ούτε τι συμβαίνει ακόμη και σε επίπεδα πολύ �πάνω� από αυτά. Με τον τρόπο αυτό βλέπουμε �μέσα� από τον αέρα σαν να μην υπάρχει. 

 

Επίσης δημιουργούνται στα οπτικά κέντρα του εγκεφάλου μας εικόνες ανάλογα με την πυκνότητα και υφή του αέρα από τόπο σε τόπο, από καιρό σε καιρό κλπ? Τα φαινόμενα του �αντι-κατοπτρισμού� πχ στη ζεστή άσφαλτο ή στη ζεστή άμμο δεν θάπρεπε να είναι ορατά αν αντιλαμβανόμαστε την ύλη στην πραγματική της υφή.   Όταν ένα σύνολο αντικειμένων είναι σε μεγάλη σχετικά απόσταση από τους ανθρώπινους οφθαλμούς αυτοί το συνθέτουν με ένα τρόπο που παρουσιάζεται σε μας - μεταφραζόμενη ανάλογα στο νού μας -  σαν μία εικόνα διαφορετική από την πραγματικότητα, ενώ στο πραγματικό συν παν δεν ισχύει κάτι τέτοιο.  Στις παρακάτω εικόνες φαίνονται μερικά παραδείγματα του πως μπορούν να �ξεγελασθούν� οι ανθρώπινοι οφθαλμοί. Με κάποια τεχνολογία που σήμερα δεν γνωρίζουμε, αλλά με τις γνώσεις που έχουμε, είμαστε σε θέση να εικάσουμε ..

 

Στην ιστοσελίδα www\geoment.e-e-e.gr\lanthanoysaparathrhsh.htm φαίνονται μερικά παραδείγματα του πως μπορούν να �ξεγελασθούν� οι ανθρώπινοι οφθαλμοί >>Δες περισσότερα.

Η έρευνα, ελάχιστο τμήμα της οποίας αποκαλύπτουμε, στηρίζεται, πρώτιστα, σε ευρήματα που αποτελούνται από πυκνές καταστάσεις της ύλης, βραχώδη τμήματα κυρίως. Λέγουμε πρώτιστα , διότι υπάρχουν και τμήματα έρευνας που έγιναν πάνω σε οντότητες που κατατάσσονται στις αραιές καταστάσεις της ύλης ή πλέον γνωστές ως �πνευματικές� οντότητες. Δεν θα αναφερθούμε σε αυτές τις έρευνες >>Δες περισσότερα  καθότι δεν κρίθηκε σκόπιμο να εξετασθούν σε αυτή την αναφορά, πλην όμως υπάρχει κάποια σχετική αναφορά που έχει ήδη δημοσιοποιηθεί ηλεκτρονικά από τον ιστότοπό μας (www\geoment.e-e-e.gr\ellhnvnaruro3.htm).  

 

 

 

 Θα συνιστούσα όμως, πριν ξεκινήσει αυτό το αλλόκοτο ταξίδι στην φανταστική πραγματικότητα, να μελετηθεί αυτός εδώ ο σύνδεσμος,  προκειμένου να γίνουν καταληπτές οι ’μορφές’  στα βράχια που θα συναντήσουμε...

 Γιατί η μέχρι σήμερα έρευνά μου, έδειξε ότι το σύνολο των μορφών αυτών αναφέρονται σε αυτούς που αποκαλούνται ΤΙΤΑΝΕΣ ή ΝΕΦΕΛΗΜ ή θεοί του Ολύμπου ή ΕΙΔΩΛΑ ή ΓΟΡΓΟΝΙΑ ή ΔΡΑΚΟΙ απλούστερα....  Επίσης οι βραχομορφές που θα συναντήσετε σε αυτό τον ιστότοπο, αναφέρονται και σε μερικά 'δημιουργήματά'  τους, τερατόμορφα συνήθως.

 

χουμε δει πολλές εγκληματικές αδιαφορίες τα τελευταία έτη όσον αφορά τη διαχείριση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Να αναφέρουμε για τους τάφους των Σαλαμινομάχων που σαπίζουν απροστάτευτοι ;   Να αναφέρουμε τις 170  μεταλλικές και κεραμικές πλάκες που ανευρέθησαν τελευταία στο Αργος και αποδεικνύουν την αρχαιότερη τράπεζα του πλανήτη (5.000 πχ) που έδρασε στο Αργος (οι Αργείοι το 5.000 πχ δάνειζαν χρήματα στους Κορίνθιους) και το πώς κατέληξαν στη Γαλλική αρχαιολογική σχολή που έκανε κάποια ανακοίνωση στην ?Τουρκία.   Μάλιστα, στην Τουρκία ?

 

Γνωρίζει ο Ελληνικός λαός ότι με σχετικό πρωτόκολλο της εποχής του αλλόθρησκου , ξενοκουβάλητου Όττο ή Οθωνα ή  αρχαιολογική έρευνα στην Ελλάδα έχει παραχωρηθεί με πρωτόκολλο σε 4 ξενόκρατες σχολές , μια των οποίων είναι και η Γαλλική ;  Είμαστε τελικά ένα ασύνδετο αρχαιολογικό προτεκτοράτο, ή κάτι άλλο συμβαίνει  ;  

 

 Όταν θα δοθούν επίσημα και δημόσια εγγυήσεις για την ασφάλεια των μνημείων από το Ελληνικό κράτος, τότε και μόνο τότε, θα αποκαλύψουμε τη θέση των δύο προαναφερθέντων μνημείων - βραχομορφών

 

Μέχρι τότε ας καλούν τουρίστες στη χώρα των μύθων? Μόνο που σύντομα θα αποκαλυφθεί ότι δεν πρόκειται για μύθους αλλά για ιστορία ?

 

Η θέση των μνημείων αυτών δεν είναι καθόλου τυχαία και σίγουρα θα προβληματίσει πολύ κάποιους μαχόμενους αρχαιολόγους.  

 

Για να είμαστε συμβατοί σε αυτή την αναφορά με όλα τα ευρήματα ή θεωρούμενα ευρήματα, του λοιπού θα τα καλούμε με τον όρο βραχομορφές. Πιστεύουμε ότι ο όρος αυτός καλύπτει επιτυχώς το υπαρκτό � υλικό μέρος των μνημείων - πειστηρίων που έχει φέρει στο φως η μέχρι σήμερα  έρευνα.

 

Προχωρήσαμε πριν από μια πενταετία στην ανάπτυξη δικών μας μηχανών που λειτουργούν με διττές τεχνολογικά αρχές. Οι γενιές των μηχανών αυτών μας έδειξαν ότι οι � βραχομορφές � ή κάποιες από τις �βραχομορφές� αυτές, �απαντούσαν� σε συγκεκριμένης μορφής ηλεκτρομαγνητικά κύματα (http://www.geoment.e-e-e.gr/ellhnvnaruro3.htm).   Μας έδειξαν και μας έπεισαν ότι κατά κάποιο περίεργο και ανεξήγητο για την σημερινή τεχνολογική μας στάθμη, η ύλη (κάποιοι βράχοι) με κάποιο τρόπο απαντούν στα �κελεύσματα� των μηχανών μας.

 

Μελετήσαμε και υλοποιήσαμε νέες μηχανές που ενσωμάτωναν τεχνολογίες ψυχοτρονικής τεχνολογίας, τελειοποιώντας ακόμα πιο νέες γενιές μηχανών (http://www.geoment.e-e-e.gr/nonmetal.htm) που λειτουργούν διαδραστικά με ενέργειες που ο άνθρωπος διαθέτει μεν, δεν γνωρίζει όμως πώς να τις χειρισθεί δε.

 

Αναφερόμαστε σε μηχανές που χρησιμοποιούν μικροηλεκτρονική τεχνολογία, (http://www.geoment.e-e-e.gr/MATTERIALS_BIO_UNKNOWN.htm)  που έχουν την ικανότητα να ενεργοποιούν τον ίδιο τον άνθρωπο, ο οποίος λειτουργώντας με κάποιο τρόπο σαν ενεργειακή κεραία φαίνεται να  συντονίζεται με συγκεκριμένες διακριτές καταστάσεις της ύλης ή αν θέλετε με συγκεκριμένες υλικές δομές, καθιστώντας τις με τον τρόπο αυτό αποκαλυπτέες.

 

Στην ιστοσελίδα http://www.geoment.e-e-e.gr/techmagntune.htm υπάρχει μεταξύ άλλων και η αρχή λειτουργίας της τεχνολογίας εντοπισμού υλικής δομής με την δημιουργία  ελεγχόμενου μαγνητικού συντονισμού που βασίζεται στην  ισχυρή μαγνητική  ΕΛΞΗ  που  δημιουργείται μεταξύ της ερευνόμενης διακριτής υλικής δομής (στην περίπτωσή μας βράχων) και των κεραιών - κατευθυντήρων της συσκευής, μετά το βομβαρδισμό του υλικού από μη επικίνδυνες ηλεκτρομαγνητικές  ακτινοβολίες  που εκπέμπονται από τις συγκεκριμένες συσκευές.

 

Στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.geoment.e-e-e.gr/wtmspres.htm υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για το πώς ενεργοποιείται ο ίδιος ο άνθρωπος από τη συσκευή και συμμετέχει ο ίδιος στη δημιουργία του μαγνητικού κόμβου (μαγνητικός συντονισμός) κατά την έρευνα υλικής δομής (βράχων).

 

 

Πολλοί κατά καιρούς έχουν αναφερθεί σε κάποιο πολύ προηγμένο τεχνολογικά πολιτισμό που ήκμασε στον πλανήτη χιλιάδες χρόνια πριν ισχυριζόμενοι ότι προέρχεται από τα άστρα (οι θρύλοι της φυλής ΝΤΟΝΚΟΝ της Αφρικής) ή από συγκεκριμένο Γαλαξία (η περί της ομάδας Ε θεώρηση) ή και αλλαχού. Μία από τις μελέτες που �τάραξε� κυριολεκτικά τα λιμνάζοντα ύδατα της τελματώδους ιστορίας μας ήταν και αυτή του Ιωάννου Δ. Πασσά (�ΤΑ ΟΡΦΙΚΑ�, εκδόσεις Εγκυκλοπαιδείας του ΗΛΙΟ�). Η μελέτη αυτή καταλήγει στο ότι το 800.000 πχ υπήρχαν εχέφρονες , πολιτισμένοι άνθρωποι στην ευρεία περιοχή της Ελλάδας. Την ίδια περίοδο η Μλαβάτσκυ, στη Μυστική δοξασία, τοποθετεί τον πολιτισμό της Ατλαντίδος. Οι αστρονομικές αποδείξεις του αστρονόμου Κων. Χ. Χασάπη που παρατίθενται σε αυτό το σύγγραμμα δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης ότι η �ιστορία� που ξέρουμε σήμερα για τους προγόνους είναι �κάπως� διαφορετική και ότι δεν έχουμε καμία σχέση με τους φερόμενους ως Ινδοευρωπαίους ?

 

Όταν κάποιος θνητός έχει την ευτυχία να συναντήσει και να συναναστραφεί με την τεράστια πράγματι προσωπικότητα του δόκτορα Παλαιοντολόγου κου ’ρη Πουλιανού, το μόνο που θα μπορούσε να του συμβεί είναι να υποστεί σοβαρό κλονισμό για τις περί αλήθειας ερασιτεχνικές γνώσεις του περί ιστορίας? Τα ευρήματα του δόκτορα Πουλιανού δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφιβολίας για τη χρονολόγηση και την ιστορία των προγόνων μας.  Η αλήθεια φαίνεται ότι απέχει πάρα πολύ από το ότι η ιστορία των Ελλήνων �αρχίζει�  πριν από 8.000 χρόνια.

 

Οι γνώσεις του κου ’ρη Πουλιανού ειδικά στα θέματα χρονολόγησης των ευρημάτων του είναι καταλυτικές ..  Φαίνεται ότι η μέθοδος χρονολόγησης του άνθρακα � που χρησιμοποιήθηκε κατά κόρο από τους Έλληνες αρχαιολόγους- παρουσιάζει σοβαρότατα σφάλματα της τάξης των 40 -50.000 ετών. Πως είναι δυνατόν πχ να πιστοποιηθεί τι οι ΜΗΚΥΝΑΙΟΙ έζησαν το 1000 πχ ; O κύριος Πουλιανός απευθύνθηκε στους Ιάπωνες που χρησιμοποιούσαν τεχνολογίες χρονομέτρησης πολύ πιο σύγχρονες, όπως αυτή της ηλεκτρονικής στροφορμής.  Απέδειξε περίτρανα (η επίσημη ανακοίνωση έγινε στο κτίριο της Ακαδημίας Αθηνών το 2000) ότι στην περιοχή των Πετραλώνων της Χαλκιδικής κατοικούσαν αυτόχθονες, που είχαν λογική και χρησιμοποιούσαν εργαλεία,  πριν από 800.000 χρόνια.  Παρεπιπτόντως, την ίδια εποχή η Μλαβάτσκυ στο έργο της �Μυστική δοξασία� τοποθετεί την άνοδο του πολιτισμού της Ατλαντίδας. 

 

Για όσους ασχολούνται με την ιστορία αυτού του τόπου φαίνεται ότι κάτι πολύ περίεργο έχει συμβεί στον ευρύτερο γεωγραφικό χώρο Ελλάδος � Κύπρου με προεκτάσεις στη Μ.Ασία και Ιταλία. Γνωρίζουμε σήμερα ότι ο περίφημος κος Φον Νταίνιγκεν έψαχνε κάτι στον Ελλαδικό χώρο στην εποχή της περιβόητης επταετούς δικτατορίας της Ελλάδος, την ίδια ώρα που ο άλλος συμπατριώτης του κος Κουστώ σάρωνε ψάχνοντας κάτι στο Αιγαίο. 

 

Ελληνική Μυθολογία.  Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα επίσημα χρησιμοποιεί δια του Υπουργείου Τουρισμού της τον παραπάνω όρο σαν λογότυπο με σκοπό την προσέλκυση τουριστών:        Ελάτε στη χώρα των μύθων.  

 

Η ομάδα μας αποφάσισε προ ετών ότι δεν είναι τουρίστες αυτού του τόπου που από τα βάθη των αιώνων αποκαλείται �Ελλάς�. Αποφασίσαμε να αποφύγουμε το ταξίδι στην �τουριστική� θέση παντοιοτρόπως.  Ξεκινήσαμε από το τίποτα για να αχθούμε στο �ίσως� πουθενά, αλλά φαίνεται ότι όπως είπε και ένας μεγάλος Έλληνας ποιητής, το ταξίδι θα σε δικαιώσει από μόνο του, αρκεί να αποφασίσεις να το κάνεις?

 

Αποφασίσαμε να βρούμε την Ιθάκη , τα μέσα όμως δεν τα  διαθέταμε ..

 

Προσπαθήσαμε να βρούμε πλοίο αλλά αυτά είναι δύσκολα πράγματα σήμερα? 

 

Όποια πόρτα και αν κρούσαμε η απάντηση ήταν η ίδια.

 

Αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε πάνω σε μια σανίδα. Αλλά το αποφασίσαμε ?

 

Και φαίνεται ότι η σανίδα μας δικαίωσε?

 

Αρκεί και ένα μονόξυλο για να ψάξεις την αλήθεια.

 

Τούτος ο λόγος είναι βαθύς όσο και η αλήθεια.

 

Αλλά η αλήθεια υπάρχει.

 

Σας καλούμε στο ταξίδι μαζί μας.

 

Χωρίς ανταλλάγματα.

 

Εμείς απλά πράττουμε  κατά τας βουλάς Του.  

 

Ερευνάμε τας γραφάς?

 

 

Βιβλιογραφία και σχετικές αναφορές

1.  Στρωματιάς Ευστάθιος Ελληνικά όπλα και Ελληνικές εφευρέσεις που δεν βρήκαν αποδοχή στην Ελλάδα και κατέληξαν στο εξωτερικό περιοδικό STRANGE τεύχος 88, Μάιος 2006

2. Στρωματιάς Ε. Κων/νος, «Σύστημα ανίχνευσης εκρηκτικών υλών από μέσες αποστάσεις και βάθη » Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας με αριθμό καταχώρησης 2040100482, Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας , 16-12-2004

 

3. Στρωματιάς Ε. Κων/νος, «Mέθοδος και σύστημα μακροσκοπικής περιμετρικής ακτίνας σάρωσης που  εντοπίζει έως έξι διαφορετικές διακριτές υλικές δομές» Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας με αριθμό καταχώρησης 100522, Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας , 7-11-2005 

 

4. Στρωματιάς Ε. Κων/νος, «Mέθοδος και σύστημα μακροσκοπικής περιμετρικής ακτίνας σάρωσης που  εντοπίζει άπειρο αριθμό  διαφορετικών διακριτών υλικών δομών» Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας με αριθμό καταχώρησης 20060100352, Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, 16-6-2006

5.  Στρωματιάς Ευστάθιος Οπλα κατευθυνόμενης ενέργειας στην Ελλάδα περιοδικό Μυστική τεχνολογία και χαμένη επιστήμη, τεύχος 2, εκδόσεις Αγνωστο, Ιαν 2007

6.  http://www.geoment.e-e-e.gr